سارقان موتورسیکلت در گلوگاه تاکنون به سرقت 18 دستگاه موتورسیکلت اعتراف کردند که تعداد 3 دستگاه از این موتورسیکلت ها کشف شد...

باند سارقان موتور سیکلت در گلوگاه متلاشی شد

 

به گزارش شرق پرس(شرق مازندران) فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، از شناسایی و انهدام باند سارقان موتورسیکلت و کشف ۱۸ فقره سرقت در این رابطه خبر داد.

سرهنگ”شعبان محمد پور خلیلی” در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی سرقت چندین دستگاه موتورسیکلت، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی در نقاط جرم خیز ۲ سارق حرفه ای را در این رابطه شناسایی و دریک عملیات ضربتی و غافلگیرانه آن ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های فنی تاکنون به سرقت ۱۸ دستگاه موتورسیکلت اعتراف کردند که تعداد ۳ دستگاه از این موتورسیکلت ها کشف شد.

سرهنگ محمدپوردر پایان خاطر نشان کرد: سارقان پس از سرقت و اوراق کردن موتورسیکلت آن ها را به مالخران می فروختند که با انجام تحقیقات بیشتر یکی از مالخران شناسایی و دستگیر شد.متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.