رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از شناسایی و انهدام اعضاء و سرکرده باند مخوف ناتاشا در مازندران خبر داد.
باند مخوف " ناتاشا " در مازندران منهدم شد / افزایش 373 درصدی کسفیات مواد مخدر در گلوگاه

آرشیو

 

 

 به گزارش شرق پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سرهنگ علیرضا ثقفی اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با خرده فروشان و عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از فعالیت باند تهیه و توزیع موادمخدر صنعتی در سطح استان با خبر شدند.

 

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران افزود: ماموران با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی با شناسایی سرکرده این باند زنی به نام ر – م معروف به “ناتاشا” این فرد را در عملیایت ضربتی در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر کردند.

 

ثقفی گفت: ماموران در ادامه تحقیقات با شناسایی دیگر اعضای این باند مخوف در چندین مرحله عملیات موفق شدند، ۱۲ متهم دیگر از اعضای این باند را دستگیر کنند. از متهمان بیش از یک کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر شیشه در بسته‌های آماده فروش به همراه مقادیر زیادی وجه نقد کشف شد و ۵ دستگاه خودرو متهمان نیز در این ارتباط توقیف شد.

 

 

جانشین فرمانده انتظامی مازندران نیز از تشدید طرح برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر در استان خبر داد.

 

سرهنگ مهراب ریاحی افزود: امروزه یکی از مهم‌ترین چالش اجتماعی اعتیاد بوده که متاسفانه بنیان خانواده‌ها را هدف قرار داده است.

 

 

وی با اشاره به اینکه کشفیات مواد مخدر در شهرستان گلوگاه ۳۷۳ درصد و دستگیری متهمان به مواد مخدر ۷۲ درصد افزایش داشته اشت، افزود: کشفیات موادمخدر در شهرستان بهشهر ۱۸۶ درصد و دستگیری متهمان به موادمخدر۱۴۷  درصد افزایش داشته است.

 

 

ریاحی با اشاره به اهمیت بانک اطلاعاتی و اقدامات هدفمند نیروی انتظامی بیان داشت: فعالیت‌ها و رصد نیروی انتظامی در ارتباط با موادمخدر افزایش یافته و برخورد با خرده فروشان جز سیاست‌های ابلاغی وزارت کشور و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است.