مقیمی در راهپیمایی روز قدس شهرستان بهشهر گفت: اکنون ما بايد هوشيارتر از قبل حرکت کنيم و بدانيم خطر اسراييل خطر بزرگی است و براي از بين بردن اين غده سرطانی بايد همگان به پا خيزند و تلاش کنند.

rahpeymae-beh23

 

به گزارش شرق پرس احمدعلی مقیمی، ظهر جمعه در بین راهپیمایی کنندگان روز قدس در شهرستان بهشهر افزود: امروز در شرایطی روز قدس برگزار می شود که شاهد بیشترین ظلم و ستم در جامعه اسلامی هستیم و مسلمانان زیر گلوله و آتش دشمنان هستند.

 

 

 

وی اظهار داشت: امام راحل در مرداد ماه ۵۸ یعنی ۳۶ سال قبل خطر اسراییل را گوشزد کردند و اکنون ما باید هوشیارتر از قبل حرکت کنیم و بدانیم خطر اسراییل خطر بزرگی است و برای از بین بردن این غده سرطانی باید همگان به پا خیزند و تلاش کنند.

 

 

مقیمی با بیان اینکه مبارزه با شاه، استکبار و فلسطین از مسائل مورد تاکید امام راحل بود، ادامه داد: امام راحل خدامحوری، اعتماد به نفس و خوداتکایی را در بین مردم ما و حوزه های مختلف بین المللی جاری و ساری کرد و با همین مسائل، شاه از کشور بیرون رفت، استکبار ذلیل و روز قدس در جهان نهادینه شد.

 

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از فلسطین و روز قدس توسط امام راحل، نورامید را در بین مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین به وجود آورد و روز قدس، روز اسلام و روز نبی اکرم(ص) نام گرفت تا اجماع جهانی را سامان دهد تا در حول محور قرآن، عترت و پیامبر مسلمانان جهان بسیج شوند.

 

 

وی افزود: مسئله فلسطین مسئله مهم برای خاورمیانه و از مسائل اول برای خاورمیانه است چرا که جنایاتی که در طول ۶۶ سال گذشته بر این مردم بی دفاع انجام شده است؛ بخشودنی نیست و مدعیان حقوق بشر که خاموش نشسته اند، باید در این رابطه جوابگو باشند.

 

 

مقیمی با اعلام اینکه اتفاقات بسیاری در فلسطین از ابتدا تاکنون اتفاق افتاده و حقوق بشر در این رابطه عکس العملی انجام نداده است، یادآور شد: امروز فلسطین تنها کشوری است که لحظه به لحظه در آن نقض حقوق بشر می شود و حقوق مردم بی دفاع این سرزمین نادیده گرفته می شود.

 

 

وی ادامه داد: هر کسی که ادعای مسلمانی دارد باید از حقوق مردم فلسطین که پاره تن اسلام است حمایت کند و بداند در این رابطه راهی جز ادامه جهاد وجود ندارد و راه آینده برای مبارزین فلسطینی تنها جهاد است تا این کشور از زیر رگبار تیر و آتش دشمن رهایی یابد.

 

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز آل سعود، داعش، وهابیت، تکفیری ها و سران کفر در منطقه با حمایت از آمریکا و اسراییل، می خواهند جهان اسلام را به جان هم بیاندازند تا حاشیه امنب برای خود پیدا کنند که باید مراقب باشیم.

 

 

مقیمی گفت: ایجاد جنبش های مختلف در منطقه از دستاوردهای مهم روز قدس است و این روز نشان داد که آمریکا قابل اعتماد نیست و ما نیز باید با اطاعت از فرامین امام و رهبری در راستای حمایت همه جانبه از مردم مظلوم و بی دفاع تا آخرین لحظات ایستادگی کنیم.

 

 

 

 

 

مهر