قشقاوی با اشاره به اینکه تروریست ها با شعار الله‌اکبر به دنبال تخریب چهره اسلام هستند، یادآور شد: این در حالی است که اسلام کشتن یک نفر را مانند کشتن همه جامعه می‌داند...

قشقاوی : با شعار الله‌اکبر به دنبال تخریب چهره اسلام هستند/ طرح خاورمیانه بزرگ شکست خورد

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) حسن قشقاوی در سخنرانی روز قدس در مصلی جمعه شهرستان ساری با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی نماینده صهیونیسم بین‌الملل و جهانی و نماینده آمریکا در منطقه است، اظهار کرد: فلسفه ضدیت ما رژیم صهیونیستی و آمریکا فلسفه انقلاب و اسلام است که ملزم هستیم خصم دشمن ظالم و دوست مظلوم باشیم.

 

اشاره به مثلت تزویر در قرآن

وی با بیان اینکه در صور مختلف قرآن قصه نبرد موسی با مثلث زور و تزویز وجود دارد، از جمله نبرد موسی با فرعون است، فرعون دیروز سمبل صهیونیست امروز است، افزود: فرعون به دنبال برتری بر روی زمین بود و برای رسیدن به این مقصود، قوم و مردم زمان خودش را گروه گروه و بین آنها اختلاف ایجاد کرده بود.

معاون وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه فرعون آنها را به جان هم انداخت و همه گسل‌های مختلف اختلافی را فعال و تبدیل به زلزله اختلاف کرد، گفت: بعد از آنکه جامعه به اختلاف کشیده شد، اول اختلاف و بعد به دنبال استضعاف بود.

قشقاوی اضافه کرد: گروهی از افراد جامعه را به استضعاف کشاند، مستضعف ضعیف ذاتی نیست، خداوند کسی را مستضعف خلق نکرد، فروعونیان زمینه استضعاف ملت‌ها را فراهم کردند.

 

شرکت طرح خاورمیانه بزرگ

وی با اعلام اینکه رژیم اشغالگر قدس به دنبال ایجاد خاورمیانه بزرگ بود، گفت: به برکت انقلاب‌اسلامی طرح خاورمیانه بزرگ به شکست انجامید و امروز دنبال طرح دوم خاورمیانه بزرگ که آن نابودی و ناامنی در کشورهای مختلف است، هستند که نمونه آن وضعیت عراق، سوریه و لیبی است، آنها به دنبال ایجاد اختلاف در بین مردم هستند و جنگ مذهب‌ها را در منطقه راه‌اندازی کردند.

معاون کنسولی وزیر امور خارجه یادآور شد: فرعون ابر تروریست بود و این اقدام را در زمان تولد حضرت موسی(ع) به کار بستند و بسیاری از پسران را در آن دوران قتل عام کردند.

وی اضافه کرد: فرجام تاریخ اینگونه نخواهد بود و ترورها و کشتار به قدرت خداوند اصلاح و انسان‌های صالح وارث روی زمین می‌شوند و بهترین تجلی این موضوع ظهور امام عصر(عج) است.

 

داعش منطق ندارد

قشقاوی با اشاره به اینکه تروریست‌ها سه روز قبل در جنوب فلیپین عملیات انجام دادند و این عملیات تروریستی را در شهرهای مختلف اورپایی نیز پیگیری می‌کنند، گفت: داعش منطقی ندارد و به دنبال خون‌ریزی است، هر جا نقطه جمعیتی بیشتر است انفجار می‌کنند.

وی با اشاره به حادثه تروریستی در کشور ما در ۱۷ خردادماه افزود: در دو مکانی که حادثه تروریستی انجام شد خانه انقلاب‌ اسلامی بود، کسی که منکر این نیست که ایدئولوژی تکفیری وجود دارد ولی سخن بر سر ساماندهی این گروه‌ها است.

معاون کنسولی وزارت امورخارجه با بیان اینکه چگونه ممکن است در شرایط کنترل و شنود همدیگر را ساپورت کنند، افزود: در شمال لیبی، در آسیا و غرب اروپا بیش از ۶ هزار داعشی از اروپایی هستند، آیا می‌شود قبول کرد که دست استکبار پشت این صحنه نباشد.

 

با شعار الله‌اکبر به دنبال تخریب چهره اسلام هستند

وی با اشاره به اینکه آنها با شعار الله‌اکبر به دنبال تخریب چهره اسلام هستند، یادآور شد: این در حالی است که اسلام کشتن یک نفر را مانند کشتن همه جامعه می‌داند، اسلام دین مودت و برادری است، آیا اسلام با این همه مهربانی می‌تواند دستور به این اقدام زشت دهد، آیا غیر از این است که این اقدام برگرفته از تفکر صهیونیستی است؟

 

بازوی سخت کشور سپاه قدس است

قشقاوی با اعلام اینکه ما ولایت‌مدار هستیم، افزود: همه برادر بوده و پیرو خط رهبری هستیم، بازوی سخت کشور سپاه قدس است، بازوی سخت ما موشک‌های دقیق و نقطه‌زن است، آنچه زده شد میانبرد است موشک‌های قوی مانده است.

معاون کنسولی وزارت امور خارجه با بیان اینکه قدرت نرم ما دیپلماسی است، اظهار کرد:  بازوی سخت و نرم در کنار هم هستند، نمی‌شود تنها به بازوی سخت  اکتفا کرد و نه می‌شود به دنبال بازوی نرم بود، این دو باید در کنار هم باشند تا امنیت ملی ما حفظ شود، همین اقدامی که رهبر انقلاب و سه قوه انجام می‌دهند، هم توجه به بخش نرم و بخش سخت دارند این شیوه در نقطه مقابل ما هم وجود دارد.

 

نهایت عقلانیت در اقدام سپاه وجود داشت

وی یادآور شد: اقدام سپاه اقدام پیشگیرانه بود و نهایت عقلانیت بود، برای حفظ ایران اسلامی نیاز به قدرت نرم دیپلماسی و قدرت سخت سپاه قدس و نیروهای نظامی داریم.

معاون کنسولی وزیر امورخارجه با اشاره به اینکه به لطف خدای بزرگ و در سایه همبستگی ملی و حمایت رهبر انقلاب اسلامی می‌توانیم به قله‌های مهم دست پیدا کنیم، تصریح کرد: سعی کنیم که اقتصاد ملی را مورد حمایت قرار دهیم، مازندران به راحتی می‌تواند ۸۰ میلیون داخل کشور ۳۰۰ میلیون بازار اطراف را ارتزاق کند، مبارزه با استکبار جهانی یعنی اینکه به تولید و ثروت مناسب دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه اساس و قوام جامعه به تجارت و صاحبان صنایع است، یادآور شد: اگر بخواهیم برابر استکبار بایستیم باید درآمد داشته باشیم، استکبار پول و درآمد دارد، انحصار بسیاری از کالاها در اختیار صهیونیست‌ها قرار دارد.

قشقاوی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها ۱۵ میلیون نفر بیشتر نیستند ولی ۷۰ درصد قدرت مالی، اقتصادی و رسانه‌ای جهان در اختیار آنها است، بیان کرد: برای مبارزه با آنها باید زیرساخت‌های بخش کشاورزی و صنایع ما تقویت شود.

به گزارش فارس, وی در پایان خاطرنشان کرد: به سهم خودم به عنوان نماینده دولت که با دهان روزه و با خلوص نیت این راهپیمایی را شکل دادید تشکر می‌کنم.