حسین‌زادگان در جلسه ستاد انتخابات ساری گفت : با مدیرانی که در ایام تبلیغات کاندیداها از امکانات دولتی به نفع شخص یا اشخاص خاصی استفاده کنند برخورد قانونی خواهد شد.

حسین زادگان, فرماندار ساری: با مدیرانی که از امکانات دولتی برای انتخابات استفاده کنند برخورد خواهد شد

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری،احمد حسین زادگان در جلسه ستاد انتخابات شهرستان ساری اظهار داشت: برای داشتن یک انتخابات با شکوه و با نشاط باید سه شاخص مهم امان داری و رعایت اصل بی‌طرفی، اخلاق‌مداری ، قانون‌مداری را سرلوحه تمام فعالیت‌های خود قرار دهیم.

 

وی بر اصل بی‌طرفی اعضای ستاد انتخابات فرمانداری در انتخابات تأکید کرد و افزود: رعایت قانون و اصل بی طرفی در تمام فرآیندها و تصمیم گیری‌های انتخاباتی ملاک عمل و معیار اعضای ستاد انتخابات فرمانداری خواهد بود و این اعضا با توان فکری و اجرایی خود در برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری مردم تلاش می‌کند.

 

فرماندار ساری افزود: دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حائز اهمیت بوده و به این منظور از تمام امکانات و ظرفیت‌های شهرستان در جهت برگزاری انتخاباتی با شکوه استفاده خواهد شد.

 

حسین‌زادگان ادامه داد: با مدیرانی که در ایام تبلیغات کاندیداها از امکانات دولتی به نفع شخص یا اشخاص خاصی استفاده کنند برخورد قانونی خواهد شد.

 

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ساری با بیان اینکه تبلیغات زودهنگام در رد صلاحیت کاندیدا های شورای شهر اسلامی و روستا اعمال می‌شود ، گفت:کسانی که در فضای شهری و فضای مجازی تبلیغات زود هنگام می‌کنند ابتدا تذکر و در صورت تکرار در پرونده آنها اعمال می‌شود.

 

رئیس کمیته آموزش ستاد انتخابات شهرستان ساری با بیان اینکه تقویم جامع آموزش تهیه شده است، گفت: از صبح دهم اریبهشت برای اعضای شعبات أخذ رأی در سه هفته و گروه‌های مجزا کلاس‌های آموزشی برگزارمی‌شود.

 

احمدی خاطرنشان کرد: نمایندگان فرماندار در شعبات اخذ رای در یک هفته به صورت کارگاهی آموزش می‌بینند و در هفته دوم عوامل اجرایی و اعضای شعب بخش ‌های شش گانه و در هفته سوم برای عوامل کلاس‌های آموزش تکمیلی برگزار می‌شود.

 

مسئول کمیته امحا ستاد انتخابات شهرستان ساری نیز گفت: نیروهای کمیته امحا به دلیل حساسیت این دوره از انتخابات، به چهار برابر افزایش یافته اند.

 

کاظم‌نژاد تصریح کرد: اعضای کمیته در سه شیفت از نصب هرگونه بنر، پوستر وتبلیغات غیر مجاز کاندیدا ها در سطح شهرستان جلوگیری می‌کنند.

 

لطفی، مسئول کمیته امنیت ستاد انتخابات ساری نیز از شناسایی افرادی که در انتخابات قبل اغتشاش می‌کردند خبر داد و گفت: با کسانی که آرامش مردم را بر هم بزنند برخورد می‌کنیم.

 

فلاح مسئول کمیته رصد فضای مجازی نیز گفت: ادمین ۲۰ کانال تلگرامی توسط فتا فراخوانده شده و به آنها تذکر جدی داده است.