ارسطو قادری با تأکید بر ضرورت پیگیری امور انتخابات توسط همه مدیران، بر اصل بی‌طرفی دستگاه اجرایی در میاندورود در انتخابات تأکید کرد و متذکر شد: اگر مدیری در انتخابات به سمت کاندیدایی سوق پیدا کند تحمل نخواهم کرد و برخورد می‌شود.

با مدیری که به سمت کاندیدایی در انتخابات سوق پیدا کند برخورد خواهد شد

 

 

به گزارش شرق پرس فرماندار میاندورود در نشست شورای اداری این شهرستان با اشاره به نام‌گذاری امسال به عنوان سال دولت ملت همدلی و همزبانی توسط رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: این یک الگو برای همه ما در کشور است و در حقیقت بازخوانی شعارهایی است که در مسیر انقلاب از سوی مدافعان انقلاب و امام راحل بیان می‎شد.

 

فرماندار شهرستان میاندورود با بیان اینکه در گذشته شعار می‎دادیم که دولت و ملت باید برای حفظ دستاوردهای نظام فدای هم شوند، افزود: امروز نیز به این روحیه نیازمندیم، اما همان‌طور که رهبری فرمودند این مساله درب انتقاد را نمی‎بندد ولی درب منفی‌بافی و تخریب را می‎بندد.

 

وی از وقایع مهم و فراگیر سال‌جاری و دغدغه نظام و دولت و نمایندگان دولت در استان را برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی دانست و با تاکید بر ضرورت انجام صحیح آن در این شهرستان، ادامه داد: همه مدیران دارای سلایق خاص خود هستند، اما اینکه این سلایق را در کار اداری دخیل کنیم به صلاح نظام نیست.

 

به گزارش فارس قادری در پایان با تأکید بر ضرورت پیگیری امور انتخابات توسط همه مدیران، بر اصل بی‌طرفی دستگاه اجرایی در میاندورود در انتخابات تأکید کرد و متذکر شد: اگر مدیری در انتخابات به سمت کاندیدایی سوق پیدا کند تحمل نخواهم کرد و برخورد می‌شود.