علی نظر دهقانی، پدر شهید بسیجی محسن دهقانی که در سال 89 بر اثر شلیک گلوله از دنیا رفته بود و از حق قانونی خود پای چوبه دار گذشت کرد گفت: شاید خیلی از مردم از بخشش من ناراضی باشند اما امیدوارم این جوان مؤمن شود و به درد جامعه بخورد.

 

 

 

شرق پرس: زندانی محکوم به قصاص صبح امروز پای چوبه دار، به زندگی بازگشت، اولیا دم بسیجی شهید دهقانی در دقیقه ۹۰ از خون فرزندشان گذشتند.
   

 

«فرزاد . ی» زندانی محکوم به قصاص که از سال ۸۹ در زندان مرکزی شیراز تحمل کیفر می کرد امروز (۱۶اردیبهشت) پای چوبه دار بخشیده شد و به زندگی بازگشت.

 

وی همزمان با ایام ماه رجب المرجب و با رضایت اولیای دم از چوبه دار نجات یافت و خانواده اولیای دم بدون هیچ چشم داشتی از حق خود گذشتند و اظهار امیدواری کردند که این زندانی پس از آزادی فردی مومن، صالح و وظیفه شناس در جامعه باشد.

 

 
علی نظر دهقانی، پدر شهید بسیجی محسن دهقانی که در سال ۸۹ بر اثر شلیک گلوله از دنیا رفته بود و از حق قانونی خود گذشت کرد و گفت: شاید خیلی از مردم از بخشش من ناراضی باشند اما امیدوارم این جوان مؤمن شود و به درد جامعه بخورد.

 

 

بخشیده شدن قاتل جوان بسیجی پای چوبه دار+ تصاویر

 

 

edam-bakhshide5

 
وی افزود: مسئولین زیادی برای رضایت به منزلم مراجعه کردند اما راضی نمی شدم یک مرتبه دلم راضی شد و فقط به خاطر معامله با خدا و امام حسین (ع) از حقم گذشتم و به خاطر پول و اشخاص این جوان را مورد عفو قرار ندادم بدون هیچ چشم داشتی فقط با خدا معامله کردم.

 

 
پدر شهید محسن دهقانی ابراز امیدواری کرد: امیدوارم جان دوباره به این فرد بخشیدیم فردی مومن، صالح و وظیفه شناس در جامعه باشد که مردم منطقه خشت از این گذشت من ناراحت نشوند و از او به خوبی تعریف کنند.

 

 

زندانی «فرزاد . ی» نیز ضمن ابراز ندامت، از خانواده شاکی به خاطر این عمل خداپسندانه بسیار تقدیر کرد.

 

 
به گزارش باشگاه خبرنگاران پدر پیگیری و رضایت شاکی، ابراهیم محمدی، معاون دادستان و قاضی ناظر زندان های شیراز، قاضی حامدی، سرپرست مجتمع قضایی بنی هاشمی، قاضی تک بند، رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب و رئیس شوراهای حل اختلاف شیراز، اعضای شورای حل اختلاف زندان سید رضا موسوی و فرشاد اکبری و همچنین قاسم اسکندری، مدیر زندان مرکزی شیراز و مصطفی فیاض، بخش مسئول مددکاری اداره کل زندان های فارس حضور و نقش موثری داشتند.