محمدی نسب با گریزی به ساخت و سازهای مسئله دار مازندران و تخریب محیط زیست در ادامه گفت: بنده یک سوال از مسئولان دارم که این حریم ساحل دریا مازندران را چه اشخاصی ویلا می سازند؟ آیا انسان های عادی می توانند در کنار سواحل ویلا بسازند؟

برخی وارد کنندگان شرع را هم رعایت نمی کنند / ویلاها را چه کسانی در سواحل مازندران می سازند؟

 

 

به گزارش شرق پرس امام جمعه میاندورود در خطبه های این هفته با اشاره به اهمیت بحث ورزش در جامعه گفت: مقام معظم رهبری از همه ی خصوصا جوانان خواسته اند که سه اصل مهم  تزکیه تعلیم و تفریح را در زندگی به کار گیری کنند. وی گفت: تزکیه که همان رعایت پرهیز کاری و تقوا, تعلیم یعنی کسب علم ودانش و  تفریح هم یعنی ورزش است.

 

امام جمعه میاندورود با انتقاد از برخی تجار و واردات مسئله دار آنان گفت: اینان شرع را هم رعایت نمی کنند و زمانی که محصولات کشاورزان به بار می نشیند همان محصولات را وارد می کنند چرا؟ چون  قیمت ها کاهش پیدا کند و با قیمت کمتر محصولات کشاورزان را خریداری کنند؟ 

 

حجت الاسلام محمدی نسب با تشکر از سفر ریاست محترم جمهور گفت: امیدواریم  این سفر ثمراتی را برای مردم مازندران داشته باشد و انشاءالله سهمی هم برای شهرستان میاندورود در نظر گرفته باشند. وی افزود این نباشد که  ما فقط اسم شهرستان بودن را یدک بکشیم این دلمان را خوش نمی کند  و یا به تعبیر دیگر با حلوا گفتن دهان شیرین نمی شود.

 

خطیب جمعه شهرستان میاندورود با اشاره به سخنان رئیس جمهور در جمع علمای مازندران گفت: اگر می خواهید مشکلات استان حل شود باید منابع را حفظ کنیم و اجازه بدهیم سرمایه گزاران بیایند وسرمایه گزاری کنند.

 

محمدی نسب با گریزی به ساخت و سازهای مسئله دار استان و تخریب محیط زیست در ادامه گفت: بنده یک سوال از مسئولان دارم که  این حریم ساحل دریا مازندران را چه اشخاصی ویلا می سازند؟ آیا انسان های عادی می توانند در کنار سواحل ویلا بسازند؟ در جنگل چه اشخاصی درختان را قطع می کنند؟ آیا مردمان مستضعف یا کارگر می توانند؟ این کارها را صاحبان قدرت و ثروت انجام می دهند و باید جلوی اینها را گرفت.

 

امام جمعه شهرستان میاندورد گفت: بنده با سرمایه گزاری مخالف نیستم و تا به حال چیزی که مادیدیم این بوده که سرمایه گذاران سرمایه ها را می برند و اگر سرمایه گذاری آمد وسرمایه گذاری کرده است پس چرا اینقدر جوان های ما بیکارند؟ چرا این کارخانه ها تعطیل شده است؟

 

 

محمدی نسب در پایان با اشاره باینکه مجلس در تصویب برجام عجله کرد گفت: مجلس محترم باید مقداری تامل می کرد و به هر نیتی که این کار را انجام داده اند امیدواریم در آینده پشیمان نشوند.