تیم فوتیال شهروند نویت سورک پس از این برد با 7 امتیاز و تفاضل گل کمتر بعد از تیم میلان ساری در رده دوم جدول لیگ دسته 2 فوتسال کشور قرار گرفت.

برد خارج از خانه تیم فوتسال شهروندسورک

 

 

یه گزارش شرق پرس مختار مهدوی در گفت‌وگو با فارس در شهرستان میاندورود، اظهار کرد: تیم فوتسال شهروند نوین سورک در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته دو فوتسال کشور با سه گل میزبان خود تیم نوین کشاورز فریمان را شکست داد.

 

 

وی بیان کرد: این بازی عصر امروز به میزبانی فریمان مشهد برگزار شد و با برد تیم شهروند نوین سورک با نتیجه ۳ بر ۱ به پایان رسید.  

 

 

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندورود خاطرنشان کرد: نماینده میاندورود با ۷ امتیاز و تفاضل گل کمتر بعد از تیم میلان ساری در رده دوم جدول رقابت‌ها قرار دارد.

 

 

مهدوی با تأکید بر اینکه توجه به ورزش شهرستان باید در اولویت قرار گیرد، تصریح کرد: میاندورود شهرستان نوپا و مستقلی است که خوشبختانه شاهد رشد حوزه ورزشی این منطقه هستیم.

 

 

وی با بیان اینکه لزوم توجه به ورزش نیازمند رعایت اصول اخلاقی است، یادآور شد: رعایت اخلاق باید در اولویت حوزه ورزش قرار گیرد، قطعاً ورزش سالم نیز در گرو اخلاق سالم است.

 

 

مهدوی در پایان گفت: در هر صورت مشکلات در همه حوزه‌ها وجود دارد اما مهم‌ترین موضوع کمک و مساعدت مسئولان مربوط برای رفع مشکلات موجود است که می‌طلبد تا توجه بیشتری به موضوعات ورزشی، فرهنگی و … صورت گیرد تا شاهد رشد و توسعه ورزش مازندران باشیم.