همزمان با نخستین روز از هفته دولت 3 پروژه عمرانی و کشاورزی با اعتبار 30 میلیارد ریال در شهرستان بهشهر به بهره برداری رسید.

بهره برداری از 3 پروژه عمرانی در شهرستان بهشهر

 

شرق مازندران: سه پروژه عمرانی و کشاورزی همزمان با نخستین روز از گرامیداشت هفته دولت و با حضور فرماندار شهرستان بهشهر به بهره برداری رسید .

فرماندار شهرستان بهشهر در مراسم بهره برداری این پروژه ها گفت: برای اجرای این پروژه ها حدود ۳۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شد .

تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری شهیدآباد بهشهر با اعتباری بالغ بر ۸۲۹ میلیون تومان در ۱۵۰ هکتار از اراضی ؛ افتتاح و بهره‌برداری از آسفالت روستایی روستای شهیدآباد از توابع بخش مرکزی بهشهر به طول ۴ هزار و ۴۶۰ متر و اجرای رینگ شهری رستم‌کلا از شهرهای شهرستان بهشهر با اعتبار ۲ میلیارد تومانی به بهره‌برداری رسید.

فرماندار بهشهر همچنین از برپایی نمایشگاه دستاوردهای سه ساله دولت تدبیر و امید به عنوان یکی از برنامه های هفته دولت امسال در بهشهر برشمرد و گفت :عملکرد و فعالیت دستگاه های اجرایی در ۲۱ غرفه برای مردم به نمایش گذاشته شد .
سد خالق سجادی افزود: نمایشگاه دستاوردهای سه ساله دولت تدبیر و امید تا هفتم شهریورماه در پارک ملت بهشهر برپا است و مدیران دستگاه های اجرایی نیز براساس زمان بندی اعلام شده با حضور در غرفه ها پاسخگوی شهروندان هستند.