حجت الاسلام میراحمدی با اشاره به ضرورت تسریع در انتخاب شهردار گلوگاه و بیرون آوردن این شهر از بلاتکلیفی، اظهار امیدواری کرد که در هفته پیش رو تکلیف شهردار مشخص شود.

میراحمدی امام جمعه گلوگاه: به روند انتخاب شهردار سرعت داده شود

 

 

به گزارش شرق پرس حجت‌الاسلام سیدابراهیم میراحمدی در خطبه‎های این‎هفته نماز جمعه گلوگاه با بیان اینکه یکی از عوامل عقب‌افتادگی اقتصادی کشور، مسائل فرهنگی است، اظهار کرد: تا زمانی که فرهنگ مقاومت اقتصادی را تقویت نکنیم، امکان ندارد در اقتصاد مقاومتی موفق بشویم.

 

 

وی با اشاره به اینکه یکی از راه‎های تقویت فرهنگ اقتصادی، ایمان به خداست، افزود: هرچه ایمان به خدا قوی‌تر و خالص‎تر باشد، سبب نزول برکات می‌شود.

 

 

امام جمعه گلوگاه با اعلام اینکه قطع واردات، پرهیز از اسراف و ترک رباخواری سبب ارتقای مقاومت اقتصادی می‌شود، گفت: به‎عنوان مثال؛ رباخواری نظام را بیچاره می‌کند، سبب از کار افتادن تولید می‎شود، باید بساط رباخواری که اکنون به‌صورت عادی انجام می‎شود، گرفته شود.

 

 

میراحمدی با تأکید بر اینکه باید به اقتصاد داخلی و درون‌زا تکیه کنیم، افزود: آمریکا افکار و اندیشه و انقلاب و قرآن مسلمانان را قبول ندارد و نمی‎توان به حرف‎های او اعتماد کرد.

 

 

خطیب جمعه گلوگاه ادامه داد: آنها به‌دنبال فتنه‎گری در منطقه هستند، عرب‌ها را علیه ایران تحریک می‌کنند، البته می‎دانند که عرب‎ها آدم مبارزه نیستند، ولی می‎خواهند داخل کشور ایران را ناامن کنند تا اگر روزی قرار است در این کشور سرمایه‎گذاری انجام شود، سرمایه‎گذاران فرار کنند.

 

 

میراحمدی بیان کرد: همه دنیا می‌دانند که اگر کوچک‌ترین حمله‌ای علیه ایران شود، دندان‌های متجاوز را خرد می‌کنیم.

 

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهادت حضرت زینب (س) اظهار کرد: آن بانوی بزرگ اسلام، آموزگار صبر بود و بعد از شهادت امام حسین (ع) فرمانده کاروان ایشان شد و مدیریت کربلا را بر عهده گرفت، او آبروی تاریخ اسلام شد و تا آخرین لحظات عمر خود نیز در خط امام حسین (ع) بود.

 

 

میراحمدی با اشاره به سالروز حادثه طبس گفت: اگر خدا و اهل‌بیت (ع) پشتیبان ایران نبودند، ما اکنون نابود بودیم، آمریکا نه‎تنها در طبس بلکه در همه زمینه‌ها از ایران شکست خورده است.

 

 

وی ادامه داد: در تمام سال‎های جنگ، شاهد امدادهای غیبی بودیم، اگر چنین نبود، با آن امکانات نازل و با ناهماهنگی‌هایی که در درون با افرادی چون بنی‌صدر داشتیم، نمی‎توانستیم در برابر ده‎ها کشور مقاومت کنیم.

 

 

وی با اشاره به ضرورت تسریع در انتخاب شهردار گلوگاه و بیرون آوردن این شهر از بلاتکلیفی، اظهار امیدواری کرد که در هفته پیش رو تکلیف شهردار مشخص شود.

 

 

وی در پایان گفت: منافع شهرستان خط قرمز همه جریانات سیاسی است، باید با مدیریت و برنامه‌ریزی خوب و در کنار یکدیگر، مشکلات را حل کنیم.

 

 

 

 

 

 

فارس