منصورعلی زارعی که با اختلاف اندکی از راهیابی به مجلس بازماند پس از تائید صحت انتخابات توسط شورای نگهبان در حوزه ساری و میاندورود بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه زارعی نفر سوم حوزه انتخابیه ساری و میاندورود منتشر شد

 

 

به گزارش شرق پرس پس از تائید نتایج انتخابات در حوزه ساری و میاندورود توسط شورای نگهبان, منصورعلی زارعی که با اختلاف اندگی نسبت به نفر دوم از راهیابی به مجلس بازماند با انتشار بیانیه ای ضمن تبریک به راهیافتگان به بهارستان از ارجاع تخلفات یک گروه خاص به دادستان مرکز استان خبر داد.

 

متن بیانیه زارعی را در ادامه ملاحظه می فرمائید:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

شورای نگهبان قانون اساسی مرجع قانونی و نهایی اعلام صحت انتخابات است. اکنون اینجانب پس از اعلام رسمی صحت انتخابات در شهرستانهای ساری و میاندورود از سوی شورای محترم نگهبان، به این نظر اعلام تواضع نموده و به منتخبان محترم و گرامی اعلام شده و همچنین به امت ولایتمدار این خطه بزرگ و فهیم عرض تبریک دارم و امیدوارم همه در سایه تلاش و همبستگی و مهربانی و کار مشترک شاهد رفع مظلومیت‌ها و محرمیت‌ها از اقشار و اصناف گوناگون بخصوص در بخش‌های کشاورزی، توریسم و صنایع تبدیلی در این بخش‌ها باشیم.

 

البته امت شهیدپرور مستحضرند بخشی از اسناد که مربوط به تخلفات یک فرد و یک گروه خاص در سطح شهر است تحویل دادستان محترم مرکز استان گردیده است و توقع اینجانب و قریب به هفتاد هزار نفر از مومنین این است تا انشالله با مجرمین و اخلالگران امنیت عمومی در روزهای واپسین انتخابات برخورد قاطع صورت گیرد و ظاهرا شورای محترم نگهبان نیز این بخش را صرفنظر از نتیجه انتخابات به قوه قضاییه ارجاع کرده است.

 

 

با تشکر مجدد از دوستان و یاران صدیق و صبور

خادم مردم شریف ساری – میاندرود منصور علی ( محسن) زارعی