دکتر هادی نجفی تیرتاشی در مراسم روز داوطلب و تجلیل از رابطین سلامت گلوگاه با بیان اینکه در یکسال اخیر با تلاش واحد گسترش شبکه بهداشت و درمان گلوگاه تعداد رابطین سلامت افزایش یافته است تصریح کرد:186رابط سلامت در شهرستان گلوگاه مشغول فعالیت هستند

 

 

به گزارش شرق پرس سرپرست شبکه بهداشت و درمان گلوگاه در مراسم روز داوطلب و تجلیل از رابطین سلامت این شهرستان با بیان اهمیت رابطین سلامت در جهت اعتلای سلامت عمومی اظهار داشت : رابطین سلامت پل ارتباطی بین شبکه بهداشت و درمان و مردم هستند و با طی کردن آموزشهای لازم می توانند آن را با زبان ساده به مردم انتقال دهند.

 

دکتر هادی نجفی تیرتاشی با بیان اینکه در یکسال اخیر با تلاش واحد گسترش شبکه بهداشت و درمان گلوگاه تعداد رابطین سلامت افزایش یافته است تصریح کرد:۱۸۶رابط سلامت در شهرستان گلوگاه مشغول فعالیت هستند که از این تعداد ۹۵ نفر در شهر گلوگاه ،۴۳ نفر در روستاهای آن و تعداد ۴۸ نفر هم به عنوان رابطین سلامت در ادارات شهرستان مشغول هستند.

 

galogah-behdasht2

 

وی ادامه داد: از کل جمعیت شهری صد درصد برنامه رابطین سلامت در مراکز شهری برگزار می شود و در مراکز روستایی نیز از ۵ مرکز روستایی موجود در ۴ مرکز اجرا می شود.

 

دکتر نجفی افزود : از ۱۶ خانه بهداشت موجود در ۱۲ خانه بهداشت واز ۲۸ روستای شهرستان در ۱۵ روستا برنامه های رابط سلامت اجرا می شود .

 

وی بیان داشت: با توجه به افزایش تعداد جذب رابطین سلامت در یکسال اخیر در تلاش هستیم رابطین بیشتری را در روستاها جذب کنیم .

 

galogah-behdasht1

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گلوگاه به اهمیت کمک خیرین در حوزه سلامت اشاره و عنوان کرد : ۶۳ خیر سلامت در شهرستان گلوگاه داریم که از زمان قبول مسئولیت حقیر در حوزه خطیر سلامت سعی بر آن داشتیم در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشیم و هیات امنا و هیات مدیره سلامت را در شهرستان شکل دادیم تا از همکاری خیران در حوزه سلامت بهره ببریم.

 

 

دکتر نجفی ابراز داشت:از تعداد ۵ خانه بهداشتی که ساخته شد زمین ۴ خانه بهداشت توسط خیران اهدا شده است.

 

دکتر نجفی در خصوص احداث ساختمان دیالیز بیمارستان ثامن الائمه گلوگاه گفت: زمین این مرکز به مساحت ۶۰۰ متر مربع از سوی خیرین اهداء شد وساختمان آن نیز که به همت خیرین حوزه سلامت در حال ساخت است تا کنون۳۵درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

galogah-behdasht3

 

 

وی افزود: در یکسال اخیر بیش از ۲۰۰میلیون تومان از طرف خیرین در حوزه سلامت جذب و اهدا شده است که امیدواریم در این حوزه از یاری خیرین سلامت برای پیشرفت در حوزه بهداشت و سلامت گلوگاه بهره مند باشیم.

 

یاد آور می شوم در این مراسم از رابطین سلامت و خیرین در این حوزه تجلیل شد.

سکینه نوری