سازمان تاکسیرانی ساری با اشاره به تردد بیش از 600 دستگاه تاکسی فرسوده در سطح این شهر خبر داد و گفت : رانندگان یک ماه فرصت دارند تا در سایت تعویض ثبت نام کنند در غیر انینصورت از تردد تاکسی های فرسوده جلوگیری می شود.

تاکسی های فرسوده ساری تنها یک ماه فرصت دارند

 

 

به گزارش شرق پرس  حمیدرضا فضل الله نژاد در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت : هم اکنون شهر ساری داری بیش از ۳ هزار دستگاه تاکسی شهری است.

 

 

وی گفت : تاکسی های فرسوده ساری مدل سال های ۷۲ تا ۸۳ هستند که تاکنون ۴۰۰ دستگاه برای تعویض ثبت نام شده اند .

 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ساری با بیان اینکه تاکسی های ثبت نام کرده منتظر گواهی اسقاط و دریافت تسهیلات برای دریافت خودروی سمند و یا پژو هستند گفت: طبق قانون همه تاکسی های فرسوده شهری باید در سایت ثبت نام کنند ، در غیر این صورت از تردد آنان در سطح شهر تا یک ماه دیگر جلوگیری و دفترچه آنان باطل می شود.

 

 با مسافربرهای شخصی غیرمجاز در ساری برخورد قاطع می شود

فضل الله نژاد همچنین از برخورد قاطع سازمان تاکسیرانی ساری با مسافربرهای شخصی و خودروهای متخلف خبر داد و گفت: حداقل ۴۰۰ مسافربر شخصی در ساری مسافران درون شهری را جابه جا می کنند ، در حالی که تعداد تاکسی های شهر کم نیست و این امر موجب ایجاد ترافیک سنگین در سطح شهر شده و از طرفی دیگر ناامنی را به همراه دارد.

 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ساری افزود: در سال های اخیر شاهد افزایش مسافربرهای شخصی در سطح شهر بودیم که این کار هم سبب سلب حقوق صنفی تاکسیرانان زحمت کش می شود و هم سبب بی نظمی و ترافیک در سطح شهر خواهد شد.

 

وی ادامه داد : در تعامل سازمان تاکسیرانی ساری با راهنمایی و رانندگی، ماموران راهنمایی رانندگی در گشت ویژه سازمان تاکسیرانی همراه خواهند بود و جلوی تردد این نوع خودروها را خواهند گرفت.