فريدون كلبادي در جلسه شوراي اموزش و پرورش در خصوص طرحهای در دست اقدام ابراز امیدواری کرد تا پایان تابستان 10 مدرسه در شهرستان گلوگاه نوسازی و مقاوم سازی شود.

 

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی فرمانداری گلوگاه جلسه شورای اموزش و پرورش با حضور مهندس طوسی فرماندار و رئیس شورای عالی اموزش و پرورش، مدیریت محترم اموزش و پرورش، شهردار محترم و اعضای این شورا به میزبانی شهرداری در  دفتر شهرداری این شهر و با موضوع  طرح هجرت و پروژه مهر (نوسازی و مقاوم سازی مدارس )برگزار گردید.

 

 

galogah-farmandar-shahrdar5

 

 

 

فریدون کلبادی مدیر آموزش و پرورش شهرستان پس از ارائه گزارشی در خصوص طرحهای در دست اقدام ابراز امیدواری کرد تا پایان تابستان ۶ مدرسه روستایی و ۴ مدرسه شهری نوسازی و مقاوم سازی شود.

 

 

قاسمی طوسی فرماندار گلوگاه اظهار داشت: آموزش و پرورش کارخانه انسان سازی است و باید سعی کنیم  انسانهایی را بسازیم که فردای نظام ما را به دست خواهند گرفت.

 

 

وی افزود امام خمینی (ره) فرمودند؛ دانش اموزان اینده سازان مملکت هستند و همه ی مسئولان باید این کلام را سر لوحه کار خود قرار دهیم.

 

 

رئیس شورای عالی اموزش و پرورش گلوگاه, پایه و اساس هر کشور و جامعه را دانش آموزان و دانشجویان آن کشور دانست و تاکید کرد؛ باید از تمام ظرفیتها برای توسعه زیر ساختهای فرهنگی کشور  استفاده کنیم تا فرزندانمان با ارامش و خاطری اسوده  به تحصیل بپردازند چراکه هر چه قدر امکانات آموزشی بیشتر باشد جوانان ما با نشاط بیشتری به تحصیل خواهند پرداخت.