شجاعی کیاسری گفت: شهر ساری با دارا بودن شهرداری توانمند، پیشرفت های خوبی کرده و پروژه های مختلف و بزرگی در دست اقدام است که تا ۶ ماه آینده ساری به قطب گردشگری شمال کشور تبدیل می شود.

shojaeeee-sari7

 

 

 

به گزارش شرق پرس سیدرمضان شجاعی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات بهزیستی مازندران اطهار کرد: رسانه ها باید از توانمندی های خود برای رشد و تعالی هرچه بیشتر استان استفاده کنند.

 

 

 

وی با اشاره به عملکرد استاندار گفت: استاندار مازندران در این مدت با بی پولی استان را خوب اداره کرده است و نمره قابل قبولی دریافت کرد.

 

 

وی افزود: شناسنامه دارکردن هنرمندان در دستور کار است تا براساس توانمندی ها و کار فعالیت کنند.

 

 

نماینده مردم سازی و میاندرود در مجلس گفت: شهر ساری با دارا بودن شهرداری توانمند، پیشرفت های خوبی کرده و پروژه های مختلف و بزرگی در دست اقدام است که تا ۶ ماه آینده ساری به قطب گردشگری شمال کشور تبدیل می شود.

 

 

شجاعی با اشاره به آمار بالای بیکاری در کشور و حضور ۱۵میلیون فارغ التحصیل، افزود: ۷۰ درصد از این افراد مشکل اشتغال دارند و نقدینگی در دولت تا حالا تامین نشده تا برخی مشکلات رفع شود.

 

 

وی همچنین گفت: چهار وزارتخانه ارشاد، آموزش و پرورش، علوم و تحقیقات و صنعت و معدن از سه شنبه ۲۷مرداد ماه به مازندزان می آیند تا بازدیدی از چوب و کاغذ مازنذران داشته باشند.

 

 

نماینده مردم ساری و میاندرود ادامه داد: ازاد راه شمال به جنوب در دستورکار دولت قرار گرفت و پیشنهاد کردیم از ساری به دامغان برود باتوجه به رانشی بودن تاکام قرار شد لاین دیگری پیش بینی شود که نیازمند برآورد و مجوز از سازمان جنگل و محیط زیست است و امیدواریم با مشکل مواجه نشویم و مشکلات برطرف شود.

 

 

رسانه اقتدار و آزادگی خود را حفظ کند

وی در ادامه با بیان اینکه رسانه ها چشم بیدار جامعه و زمینه ساز رشد هستند، گفت: رسانه ها باید جلوتر از جامعه باشند و اگر خود را ارزان بفروشند رسانه نیستند بلکه عضو ستادی می شوند که پول می گیرد تا کار کند.

 

 

وی تصریح کرد: رسانه باید اقتدار و آزادگی را حفظ و نماینده افکار عمومی باشد. در این راستا متاسفانه برخی کارهای غیررسانه ای دیده می شود که به همین دلیل سایت ها باید فعال و دارای مجوز شوند و اگر خلاف کنند فیلتر می شوند. برخی از رسانه های مغرض و باج خواه بدانند با باج خواهی به جایی نمی رسند.

 

 

نماینده مردم میاندرود و ساری در مجلس در مورد بحث توافق هسته ای گفت: این توافق هسته ای، پیروزی جهت دار انقلاب در عرصه دیپلماسی است که از دولت های هشتم تا یازدهم باید تشکر کرد که موجبات نرمش در این مباحث ایجاد شده است.

 

 

شجاعی افزود: مجلس در حمایت از حاکمیت در همراهی با دولت گام های موثر و به موقع برداشته و سهم مجلس در این موفقیت مهم است. در سال همدلی و همزبانی نیازمند همدلی و همزبانی بیشتر این مسئله هستیم.

 

 

وی ادامه داد: این مسئله تبعات فراوانی داشته چرا که دنیا انقلاب ما را به رسمیت شناخته و حل و فصل مسایل و موضوعات در منطقه نقش آفرین بوده و در جهت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و.. پیشرفت های خوبی حاصل می شود.

 

 

به گزارش مهر وی در پایان گفت: از نظر اجتماعی تعامل بین ملت ها و کشورها و شکل گیری نهادهای اجتماعی زمینه ساز تعاملات است.