حجت الاسلام جعفری دادستان مرکز استان با تکذیب خبر فساد اخلاقی 3 عضو شورای شهر ساری گفت: در این رابطه شهردار و رئیس شورای شهر ساری نیز شکایتی مبنی بر افترا تنظیم کرده اند.

حجت الاسلام جعفری دادستان مرکز مازندران تشکیل پرونده فساد اخلاقی برای 3 نفر از اعضای شورای شهر ساری صحت ندارد

 

 

به گزارش شرق پرس دادستان مرکز استان  در جمع خبرنگاران گفت: تعداد فوتی های سال گذشته را بنابر آمار پزشکی قانونی ۴۶ فقره قتل عمد، ۱۱۸ مورد خودکشی، ۶۶۸ مورد در اثر تصادف و ۹۷ نفر نیز غرق شدگان اعلام کرد و تصریح کرد: در سال جاری تاکنون ۱۷ مورد خودکشی، ۱۱ مورد قتل عمد که ۱۰ مورد آن کشف شده است که نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

 

 

حجت الاسلام جعفری افزود: در بخش پرونده های مانده نیز قریب به ۴۰ هزار پرونده مانده ی اجرای احکام کیفری داریم که حدود ۱۴ هزار پرونده حکم جلب محکومین صادر شده و منتظر اجرای آن هستیم.

 

 

وی با اشاره به تشکیل ۷۷۰ فقره پرونده در حوزه زمین خواری در استان در سال گذشته، گفت: این میزان پرونده ۳۳۷ هکتار به ارزش تقریبی ۳۸۴ میلیارد تومان برآورد شده است که خلع ید شده است.

 

 

دادستان مرکز استان بیان کرد: هزار و ۷۰۰ مورد تغییر کاربری در استان با پیگیری سازمان جهاد کشاورزی استان به کاربری اصلی بازگشت.

 

 

جعفری از تشکیل ۲۶ پرونده ی اختلاس در سال گذشته در استان خبر داد و افزود: از این تعداد ۱۴ مورد منع تعقیب خورده و باقیمانده نیز کیفر خواست داده شده که در این میان پرونده یکی از مدیران ارشد استان نیز با صدور کیفر خواست به دادگاه ارسال شد.

 

 

وی ضمن تکذیب خبر فساد اخلاقی سه نفر از اعضای شورای شهر ساری گفت: تشکیل پرونده ی اخلاقی برخی اعضای شورای شهر ساری صحت ندارد.

 

 

دادستان مرکز استان با بیان اینکه پرونده ای در این خصوص در دادسرای مرکز استان تشکیل نشده است، اظهارداشت: در این رابطه شهردار و رئیس شورای شهر ساری نیز شکایتی مبنی بر افترا و اعاده ی حیثیت اعضای شورا تنظیم کرده اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

کاسپین