احمدی به تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در نکا اشاره کرد و گفت: این کارگروه در راستای بررسی مشکلات موجود در بخش تولید و صنعت شهرستان به صورت ماهانه برگزار و راهکارهای برون رفت مشکلات بررسی می‌شود.

تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان نکابه گزارش شرق پرس جعفر احمدی در گفت‌وگو با  تسنیم در ساری، اظهار داشت: باید برای شکوفا شدن اقتصاد و تعالی فرهنگی عزم ملی را تقویت کنیم و آماده هرگونه حمایت از سرمایه‌گذاران در شهرستان هستیم.

وی با تاکید بر توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی  شهرستان، افزود: باید تلاش کنیم تا از ظرفیت‌ها و امکانات داخلی در راستای رشد و  توسعه شهرستان و منطقه استفاده کنیم.

احمدی با بیان اینکه تنها با اعتبارات دولتی نمی توان مشکلات را رفع کرد گفت: برای رفع موانع موجود در این زمینه باید از سرمایه‌گذاران حمایت کرد.

سرپرست فرمانداری نکا گفت: تولیدکنندگان و کارآفرینانی که اقدام به اشتغال می‌کنند، نقش مهمی در خودکفایی و اقتدار ملی دارند و در این زمینه برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید از ظرفیت موجود جهت توسعه و ارتقای عمومی شهرستان استفاده کرد.

وی گفت: آنچه که با پیگیری دولت تدبیر و امید به منظور رفع مشکلات حوزه اقتصادی رخ داده در دو قالب بوده که بدون شک تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی درست مشکلات بخش‌های صنعت، معدن، کشاورزی و انرژی را پیگیری و برای رفع آن اقدام کنیم.

احمدی به تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان اشاره  کرد و گفت: این کارگروه در راستای بررسی مشکلات موجود در بخش تولید و صنعت شهرستان به صورت ماهانه برگزار و راهکارهای برون رفت مشکلات بررسی می‌شود.

سرپرست فرمانداری نکا افزود: این کارگروه با ۴ کمیته به بررسی مسائل تولید می‌پردازد، این قانون به سبب الزام اجرایی که دارد می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد و چالش‌های پیش‌روی واحدهای تولیدی را برطرف کند.

وی بیان داشت:بررسی علل رکود و توقف واحدهای تولیدی، بررسی موانع اشتغال، ارائه راهکار برای مشکلات و اختلافات نیروی کار، کمک به تکمیل طرح‌های نیمه تمام تولیدی، کمک به صادرات محصولات تولیدی شهرستان و بررسی اختلافات واحدهای تولیدی با دستگاه‌های اجرایی از مهم‌ترین وظایف  کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است.

احمدی با بیان اینکه بهبود فضای کسب و کار با احیای واحدهای تولیدی انجام می‌شود، گفت: با توجه به ظرفیت و بخش‌های مختلف تلاش خود را برای شکوفایی و رونق اقتصادی در این منطقه خواهیم کرد.

وی افزود: ۳۱۵ طرح نیمه کاره در شهرستان وجود دارد که مهم‌ترین اولویت ما اتمام طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام است.

سرپرست فرمانداری نکا گفت: سرکشی به مناطق مختلف شهرستان و کارگاه‌های تولیدی و صنعتی به منظور شناخت مشکلات و معضلات و رفع دغدغه‌های مردم و تولیدکنندگان در حال انجام بوده که امیدواریم در این مسیر به توفیقات لازم برسیم.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم با اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید در حمایت از بخش‌های مختلف شاهد شکوفایی آنها باشیم.