مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس ادامه داد: در بررسی های اولیه مشخص شد 21 نفر از سرنشینان اتوبوس واژگون شده آسیب دیده اند که مصدومان بدحال با اقدام فوری، به مراکز درمانی منتقل شدند.

تصادف و واژگونی اتوبوس در تهران

 

 

 

به گزارش شرق پرس مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران روز دوشنبه از واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری و مصدومیت ۲۱ سرنشین آن در منطقه نیاوران خبر داد.

 

 عباسی به ایرنا گفت: ساعت ۱۴:۲۸ امروز خبر واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در خیابان فیضیه نیاوران، به مرکز اورژانس تهران اعلام و بلافاصله یک دستگاه موتورلانس (موتور آمبولانس) به عنوان پیش قراول و پیکاپ فرماندهی ناحیه شمال اورژانس تهران به همراه هفت دستگاه آمبولانس امدادی به محل اعزام شد.

 

وی بیان کرد: به گفته شاهدان این اتوبوس از پارک جمشیدیه به سوی خیابان شهید باهنر در حرکت بود که به علت نامعلوم پس از برخورد با چند دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه جرثقیل درون کانال آب واژگون شد.

 

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس ادامه داد: در بررسی های اولیه مشخص شد ۲۱ نفر از سرنشینان اتوبوس آسیب دیده اند که مصدومان بدحال با اقدام فوری، به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

وی افزود: چهار نفر از مصدومان آقا و ۱۷ نفر دیگر خانم هستند که حال دو مصدوم آقا وخیم گزارش شده است و به اتاق عمل انتقال یافتند.

 

علت وقوع این سانحه رانندگی در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور قرار دارد.