رضایی با اعلام اینکه هنوز چون خبری قطعی از تعداد شهدای مازندرانی در دست نیست، نمی‎توان در این ارتباط اطلاع‌رسانی کرد، گفت: اطلاع رسانی بدون داشتن اخبار موثق و تایید شده باعث نگرانی خانواده‌ها می‌شود.

 

 

به گزارش شرق پرس حسینعلی رضایی در گفت‌وگو با فارس درباره برخی خبرهای ضد و نقیض از تعداد شهدای مدافع حرم مازندران در روزهای اخیر به ویژه از ظهر امروز تاکنون اظهار کرد: اسامی و تعداد شهدا را در اختیار نداریم.

 

وی درباره تعداد نیروهای مازندران در بین شهدا گفت: تعداد و نفرات شهدا مشخص نیست و هنوز خبری در این ارتباط در دست نیست.

 

مسؤول روابط عمومی سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: مرجع رسمی برای معرفی و تعداد شهدا، معاونت روابط عمومی سپاه کربلای استان مازندران است.

 

وی با اعلام اینکه هنوز چون خبری قطعی از تعداد شهدا و نفرات در دست نیست، نمی‎توان در این ارتباط اطلاع‌رسانی کرد، گفت: اطلاع رسانی بدون داشتن اخبار موثق و تایید شده باعث نگرانی خانواده‌ها می‌شود.

 

رضایی از رسانه‌ها درخواست کرد که نسبت به انتشار اخبار غیر موثق خودداری کنند.

 

* اضافه می شود از صبح امروز تصاویر و اخبار متعددی از شهادت مدافعین حرم مازندرانی در درگیری های خان طومان سوریه که گفته می شود از دوربین تکفیری ها النصره است, منتشر شد ولی تا کنون هیچ منبع رسمی آنرا تائید نکرده اند.

 

 

تکمیلی

 

 

* شهادت سه مدافع حرم مازندرانی به نام های شهیدان رحیم کابلی،محمد بلباسی و رضا حاجی زاده تا کنون در محور خان طومان تأیید شد.

 

شهادت ۱۳ رزمنده سپاه کربلای مازندران در سوریه/ ۲۱ رزمنده جانباز شدند

مسؤول روابط عمومی سپاه کربلای مازندران گفت:

 

۱۳ رزمنده سپاه کربلای مازندران در دفاع از حرم اهل بیت(ع) به شهادت رسیدند و ۲۱ نفر دیگر نیز به درجه جانبازی نائل آمدند.

درباره اسامی و زمان تشییع شهدا متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

 

 

تعداد دقیق شهدای مازندرانی در خان طومان سوریه مشخص نیست

عکسی که ادعا می شود مربوط به شهدای مدافع حرم در خان طومان است