بهروز عرب خزائلی در مراسم تجلیل از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان میاندرود با بیان این که از تعداد 80 مدرسه این شهرستان 8 مدرسه با کمک خیرین ساخته شد تصریح کرد: شهرستان میاندرود دارای 50 خیر مدرسه ساز است.

تعداد 8 مدرسه از مدارس میاندورود با کمک خیرین مدرسه ساز ساخته شد

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران, مدیرآموزش و پرورش شهرستان میاندرود گفت : در سال گذشته حدود ۷۰۰ میلیارد ریال برای بازسازی، بهسازی و هوشمندسازی مدارس میاندرود از سوی خیرین کمک شد.

 

 

 بهروز عرب خزائلی در مراسم تجلیل از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان میاندرود با بیان این که از تعداد ۸۰ مدرسه این شهرستان ۸ مدرسه با کمک خیرین ساخته شد تصریح کرد: شهرستان میاندرود دارای ۵۰ خیر مدرسه ساز است.

 

وی افزود : هرچه در دستگاه تعلیم و تربیت جامعه سرمایه گذاری شود از هزینه کردن در امر بهداشت، غذا، زندان و پلیس و بزهکاری اجتماعی به شدت کاسته می شود.

 

وی تصریح کرد: ما اهالی فرهنگ هستیم به معنای شکوه ، عظمت و بالندگی، و آن اقیانوسی آینده اجتماع را می پردازد همین دستگاه تعلیم و تربیت است.

 

مدیر آموزش و پرورش میاندرود با اشاره به جایگاه و مقام مدرسه عنوان کرد: چه جایی را می شناسید که در آنجا به اندازه مدرسه تحمید، تکبیر، تحلیل و صلوات برخاسته شود. آیا غرس کردن تحمید در جان کودکان غرس نهال بهشتی نیست.