پس از انتشار گسترده اخباری در مورد تعطیلی کارخانه 80 ساله ارج, برخی مسئولان دولتی خبر تعطیل شدن این واحد تولیدی را تکذیب کردند

 

 

شرق پرس: مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا ضمن تکذیب تعطیلی کارخانه ارج، انتشار گسترده این خبر کذب را فضاسازی رسانه ای علیه دولت دانست و گفت: هفت شرکت داخلی و خارجی متقاضی خرید این کارخانه هستند که بعد از بررسی نهایی، واگذاری انجام می شود.

 

 
«فرهاد حنیفی» عصر جمعه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: این واحد تولیدی در دو سال اخیر نزدیک به ۱۵ هزار کولر و بخاری تولید کرده و انبارهای این شرکت یک هزار دستگاه کولر و بخاری آماده فروش دارد.

 

 
وی، به تزریق نقدینگی ۲۰۰ میلیارد ریالی در دو سال اخیر به این کارخانه اشاره کرد و گفت: این سرمایه در گردش از طریق گروه توسعه ملی با هدف جلوگیری از توقف تولید و پرداخت حقوق بازنشسته ها صورت گرفته است.  

 

 
حنیفی در ادامه به مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر خروج بانکها از بنگاهداری اشاره کرد و گفت: براساس این مصوبه، ۵۰ شرکت زیرمجموعه هلدینگ بانک ملی از جمله ارج در فهرست واگذاری هستند.

 

 
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، از تقاضای ۶ شرکت داخلی و یک شرکت خارجی برای خرید کارخانه ارج خبر داد    

 

 
وی گفت: اطلاعات تکمیلی درباره اقدامات انجام شده برای کارخانه ارج و برنامه های آینده آن، فردا(شنبه) از طریق روابط عمومی شرکت ارج اطلاع رسانی خواهد شد.

 

از صبح امروز، تعطیلی کارخانه ارج و تجمع کارکنان آن به طور گسترده در سایتها و فضای مجازی بدون ذکر منبع منتشر شده است.