مراسم معارفه حسین مدرس مدیر عامل جدید سیمان نکا در حالی برگزار شد که روابط عمومی این شرکت از زمان برگزاری آن ابراز بی اطلاعی می کرد تا اینکه مراسم تودیع و معارفه در سکوت خبری انجام گردد.

تغییر مدیرعامل سیمان نکا در سکوت خبری ؟ !

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از فارس کارخانه سیمان نکا یکی از کارخانجات بزرگ تولیدی در شهرستان نکا است که نقش بسیار ارزنده‌ای در تولید و اقتصاد این شهرستان و استان دارد، که از هفته گذشته، زمزمه‌های تودیع و معارفه مدیرعامل این کارخانه به گوش می‌رسد، اما اطلاع دقیقی از زمان برگزاری این مراسم در دست نیست.

 

 

 

با وجود تماس‌های مکرر با روابط عمومی شرکت سیمان مازندران، وی از زمان دقیق برنامه تودیع و معارفه اعلام بی‌اطلاعی کرد و گفت: ما هم مثل شما اطلاع دقیق از زمان اجرای برنامه نداریم و در stand by قرار داریم.

 

 

نبوی روابط عمومی شرکت سیمان مازندران در نکا در این باره افزود: هیچ دستوری مبنی بر دعوت خبرنگاران به این جلسه تاکنون به ما ابلاغ نشده و اگر دستوری ابلاغ شود حتماً از خبرنگاران در این جلسه دعوت می‌شود.

 

 

پیش‌تر مقرر شده بود که مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سیمان مازندران، در هتل بادله ساری برگزار شود که با تغییر برنامه، این مراسم در سیمان مازندران (نکا) برگزار شد.

 

 

شرکت سیمان مازندران (نکا) با هدف تولید انواع سیمان و فرآورده‌های سیمانی در سال ۱۳۵۳ تأسیس و در شهریور ۱۳۶۰ با ظرفیت ۶۲۴ هزار تن سیمان در سال آغاز به کار کرد که با افتتاح دو پروژه طرح توسعه در سال‌های اخیر ظرفیت تولید سیمان به ۷ هزار و ۳۰۰ تن کلینکر روزانه و ۱۰ هزار تن سیمان در روز افزایش یافت.   

 

 

تاکنون «حمید یوسفی»، مدیرعاملی کارخانه سیمان مازندران در نکا را برعهده داشت که مراسم تودیع وی برگزار و در دوره جدید حسین مدرس مدیرعامل سیمان فیروزکوه به‌عنوان مدیرعامل جدید سیمان مازندران در نکا معارفه شد.