سجادی فرماندار بهشهر با توجه باینکه تله کابین بهشهر به سرانجام نرسید, ظاهرا قصد دارد تله کابین جدیدی در منطقه چشمه عمارت احداث کند!

تله کابین بهشهر به دلایلی نیمه کاره رها شد/ تله کابین جدیدی احداث می کنیم!

 

 

 

به گزارش شرق پرس سیدخالق سجادی در گفت‌و‌گو با ایسنا با اشاره به آغاز تدوین طرح جامع گردشگری بهشهر اظهار کرد: شهرستان بهشهر هم از نظر قدمت و هم از نظر جاذبه های تاریخی در جایگاه مناسبی در سطح استان قراردارد.

 

 

وی تصریح کرد: هیچ منطقه‌ای از مازندران از لحاظ جذابیت های گردشگری تاریخی قابل مقایسه با بهشهر نیست اما از لحاظ صنعت بزرگ گردشگری عقب افتاده است.

 

 

فرماندار بهشهر یادآورشد: برای برون رفت از این رکود گردشگری تصمیم به تدوین طرح جامع گردشگری گرفتیم تا انقلابی اساسی در حوزه گردشگری بهشهر به وجود آید.

 

 

سجادی خاطرنشان کرد: ازمهم‌ترین طرح های این شهرستان، طرح توسعه گردشگری عباس آباد است که مرحله نهایی خود را پشت سرمی گذارد و قرار بر این است که تمامی زیرساخت های گردشگری در این مکان ایجاد شود .

 

 

وی گفت: درباره پارک ملت و تپه سالاردره نیز طرح گردشگری از سوی شهرداری به تصویب رسیده و چند روز گذشته نیز شاهد استقبال و ورود سرمایه گذاران خارجی از کشورهای ایتالیا و ترکیه برای تبدیل این پارک به یک منطقه اکوتوریستی بودیم.

 

 

فرماندار بهشهر اظهار کرد: تله کابین بزرگ بهشهر نیز که به دلایلی نیمه کاره رها شد درحال جستجو برای جذب بهترین سرمایه گذار است.

 

 

سجادی افزود: به جز تله کابین بزرگ شهرستان برای افزایش حضور گردشگران به این منطقه در نظر داریم تله کابین دیگری را از چشمه عمارت تا تپه سالار دره احداث کنیم.

 

 

وی همچنین ازآب گیری سد گلورد تا پایان سال جاری خبر داد و تصریح کرد: با آبگیری این سد، دریاچه پشت آن که در میان جنگل های بهشهر قرار دارد تبدیل به قطب بزرگ گردشگری مازندران می شود.

 

 

سجادی افزود :طرح بوم گردی و توریسم روستایی نیز جز اولویت های این شهرستان در طرح جامع گردشگری است و با استفاده از تمامی پتانسیل های بهشهر به دنبال جذب گردشگران بیشتر و رونق صنعت گردشگری دراین شهرستان هستیم.