محمدخوش چهره از نامزدهای انتخابات مجلس دهم در تهران از انتشار لیست 5+1 در حوزه انتخابیه تهران برای انتخابات مجلس خبر داد.

 

شرق پرس: محمد خوشچهره که نامش در لیست صدای ملت به سرلیستی علی مطهری قرار گرفته است روز گذشته از ارائه لیست دیگری موسوم به لیست ۱+۵ خبر داد و خاطرنشان کرد: اسامی افراد حاضر در این لیست به زودی و همزمان با شروع قانونی تبلیغات انتخابات مجلس اعلام خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: با توجه به درک صحیح از محیط ملی و فراملی و به استناد مطالبات مردم و نظام، ضرورت حضور افرادی که در راستای مصالح و منافع ملی تاثیر گذار باشند و نقش تعیین کننده در تصمیم گیری ها، سیاست گذاری ها بویژه در تنقیح قوانین داشته باشند و همچنین با توجه به کاستی هایی که در نوع انتخاب و معیارهای حاکم بر لیست های اصلی شاهد بودیم، ارائه لیستی تکمیلی که پاسخ گوی نیاز مردم در انتخابات آتی باشد را ضروری دیدیم. از این رو  لیستی تحت عنوان ۱+۵ با حضور نامزدهایی کارآمد به منظور کمک به لیست های ارائه شده، انتخاب و به زودی اعلام خواهد شد.

 

این نماینده مجلس هفتم اظهار کرد: ۱+۵ ترکیبی با محوریت افراد خوشنام، توانمند، دلسوز، مردمی و دارای تخصص اقتصادی است که آزمون خود را در مقاطع مختلف در سلامت، پاکدستی، ضد فساد بودن، شجاعت، دلسوزی، علاقه مندی به پیشرفت کشور، آشنایی با درد مردم و داشتن درک مناسب از مشکلات اقتصادی و معیشتی و معضلات اجتماعی مردم پس داده اند.

 

به گزارش خبرانلاین وی گفت:برای جلوگیری از تبلیغ، گمانه زنی ها و تخریب، اسامی افراد حاضر در این لیست در مهلت قانونی مجاز برای تبلیغات انتخاباتی مجلس اعلام خواهد شد.