سردار منتظرالمهدی سخنگوی ناجا در پاسخ به پرسش خبرنگاران در مورد دستگیری در بنیاد تعاون نیروی انتظامی گفت: در بنیاد تعاون ناجا انحرافاتی در شرکت های زیرمجموعه آن انجام شد و سیستم های حفاظتی و بازرسی این مساله را سال گذشته به فرمانده وقت ناجا اعلام کردند.

montazerolmahdi-sardar

 

 

شرق پرس: سخنگوی ناجا در نخستین نشست خبری خود به عنوان سخنگوی نیروی انتظامی به سوال های خبرنگاران در مورد پروندهای و اقدامات پیش روی این نیرو پاسخ داد.

 

 

 

سردار سعید منتظرالمهدی در پاسخ به پرسش خبرنگاران در مورد دستگیری در بنیاد تعاون نیروی انتظامی گفت: در بنیاد تعاون ناجا انحرافاتی در شرکت های زیرمجموعه آن انجام شد و سیستم های حفاظتی و بازرسی این مساله را سال گذشته به فرمانده وقت ناجا اعلام کردند.

 

 

وی با اشاره به اینکه این انحرافات محرز شد، گفت: فرمانده وقت ناجا شخصا پرونده قضایی در این زمینه تشکیل داد و موضوع را پیگیری کرد و در نهایت پرونده به دست قوه قضاییه سپرده شد

 

 

منتظرالمهدی در مورد فروش نفت در ناجا نیز گفت: در جلسه ای که به این منظور در سال ۹۲ برگزار شد، معاون اول رییس جمهوری، وزیر نفت، رییس خزانه داری، رییس بانک مرکزی و نوبخت سخنگوی دولت و برخی مسوولان نیروی انتظامی موضوع فروش نفت را بررسی و پذیرفته شد که ناجا در زمان دولت قبلی نفتی را بابت جبران کسری بوجه گرفته است.

 

 

سخنگوی نیروی انتظامی اظهار داشت: پروتکل، اقدامات قانونی و تشریفات در دولت قبلی انجام نشده و مخدوش بود براین اساس قرار شد  در این زمینه نوبخت گزارشی تهیه کرده و به رییس جمهوری ارائه دهد.

 

 

منتظرالمهدی افزود: با روش دخلی و خرجی که شیوه حسابداری است و برای اصلاح دفاتر حسابداری انجام می شود می توان این موضوع را حل کرد.

 

 

وی در مورد میزان این رقم گفت: این پول با رقم ارز دولتی در آن زمان ۴۰۰ میلیارد تومان است البته در دهه های گذشته نیز چنین مساله ای در قالب خرید بنز اتفاق افتاده بود./عصرایران