در پایان دو روز رقابتهای کشتی جام شهید هاشمی نژاد در بهشهر و شرق مازندران, گرچه تیم بیمه رازی مدال های طلا زیادی کسب نکرد اما با 62 امتیاز در جایگاه قهرمانی این دوره از رقابتها ایستاد تا جام در خانه بماند.

تیم کشتی بیمه رازی بهشهر قهرمان سیزدهمین دوره جام شهید هاشمی نژاد شد

 

 

به گزارش شرق پرس در روز دوم رقابتهای کشتی جام شهید هاشمی نژاد در که روز جمعه برگزار شد, تیم بیمه رازی بهشهر با ۶۲ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد تا جام این دوره از رقابتهای در شرق مازندران باقی بماند.

 

 

در فینال وزن ۵۵ کیلو دو هموطن از داغستان روسیه رقابت نهایی را برگزار کردند که عباس ماگمادوف توانست حریف خود را شکست دهد و بعنوان قهرمانی دست یابد.  در این وزن پس از این کشتی گیر داغستانی , عبدالله نیشاخان در جایگاه دوم قرار گرفت و حسین خدیور از تیم بیمه رازی بهشهر و کاوه رحمت‌آبادی از حومه تهران مقام‌ سوم  مشترک را کسب کردند.

 

در وزن ۶۶ گیلوگرم مجتبی عموزاد از بیمه رازی بهشهر مغلوب حریف خود محمد تقی‌نیا از استان خراسان رضوی شد و پس از تقی نیا در جایگاه دوم قرار گرفت و حسین‌پور از گیلان و علی بولاتف از داغستان روسیه جایگاه سوم مشترک را کسب کردند.

 

در وزن ۸۴ کیلو  حاجی محمد نجم‌الدین اف از داغستان روسیه  مجتبی شاهانی از تهران را شکست داد و به قهرمانی رسید . میرباغبان از تهران و آرش نیرآبادی از گلستانمقام سوم مشترک را بدست آوردند.

 

در وزن ۱۲۰ کیلو نیز  محمد مرادی از بیمه رازی بهشهر با غلبه بر دیگر هم تیمی خود  محسن سیر به قهرمانی دست یافت و صابر کولیوند از دانشگاه آزاد و شایان جلیل‌زاده از تیم تهران  سوم مشتکر را کسب کردند.

 

بدین ترتیب و در پایان روز دوم رقابتهای کشتی شهید هاشمی نژاد در شرق مازندران, تیم بیمه رازی بهشهر با ۶۲ امتیاز جایگاه نخست را کسب کرد, داغستان با ۵۷ امتیاز دوم شد و  تهران با ۴۷ امتیاز سوم شد.

 

در پایان این دوره از رقابتها نیز مراسم اختتامیه با شکوه خاصی برگزار شد و از آزموده شهردار بهشهر, فرمانده انتظامی این شهرستان ,  هادی عامل گزارشگر سرشناس کشتی و همچنین گورگن ساهاکیان داور بین‌المللی با اهدای جوایزی تقدیر شد.