ساداتی گفت : با وجود توصیه‌ها و هشدارها همچنان شاهد فعالیت دفاتر غیرمجاز زیارتی در سطح مازندران هستیم...

ساداتی حج و زیارت مازندران:ثبت نام 7500 مازندرانی برای زیارت اربعین/ مردم به دفاتر غیرمجاز مراجعه نکنند

 

به گزارش شرق پرس(شرق مازندران) حبیب‌الله ساداتی امروز در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: تاکنون ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از مردم مازندران برای زیارت اربعین ثبت‌نام کردند.

 

 

وی ادامه داد: همچنین ۳ هزار و ۵۰۰ ویزا برای مردم استان‌های مازندران و گلستان صادر شده است.

 

 

مدیرکل حج و زیارت مازندران با بیان اینکه مرحله نخست برای ثبت‌نام زائران، به‌صورت اینترنتی با مراجعه به سامانه سماح است، اضافه کرد: پس از این مرحله زائران با مراجعه به ۲۳۰ کارگزاری حج و زیارت سطح استان نسبت به تکمیل ثبت‌نام اقدام می‌شود.

 

 

این مسؤول تصریح کرد: برای صدور ویزا نیز نیاز به مراجعه حضوری متقاضیان به کنسول‌گری موقت عراق در مرکز استان مازندران نیست بلکه کارگزاری‌های حج و زیارت در سطح استان نسبت به این امر اقدام می‌کنند.

 

 

ساداتی با تأکید بر زیر پوشش قرار گرفتن تمامی زائران اربعین به بیمه،خاطر نشان کرد: زائران حتماً نسبت به این امر اقدام کنند تا با خیالی آسوده بتوانند به این سفر معنوی مشرف شوند.

 

 

وی با اشاره به اینکه با وجود توصیه‌ها و هشدارها همچنان شاهد فعالیت دفاتر غیرمجاز زیارتی در سطح مازندران هستیم، بیان کرد: علی‌اکبر جمالی در شهرستان بابل به‌صورت غیرمجاز در حال فعالیت است که توصیه ما به مردم این شهرستان این است از مراجعه به این فرد برای ثبت‌نام و ویزا پرهیز کنند.

 

 

مدیرکل حج و زیارت مازندران در پایان گفت: ثبت‌نام متقاضیان برای اربعین حسینی تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.