محمدتقی عباس‌پور گفت: اداره کل آموزش و پرورش مازندران با مدارک تحصیلی فوق‌دیپلم، لیسانس و فوق‌لیسانس با توجه به سهمیه اختصاص یافته و رشته‌های تحصیلی تعیین‌شده برای سال تحصیلی 95-94 تعداد 55 نفر را به عنوان سرباز معلم با رعایت مصاحبه و گزینش پذیرش کند

sarbaz-moalem54

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، معاون پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران گفت: ۵۵ سرباز معلم برای سال تحصیلی ۹۵ – ۹۴ در مناطق مورد نیاز استان جذب می‌شوند.

 

 محمدتقی عباس‌پور گفت: در اجرای بخش‌نامه وزارت متبوع، این اداره‌کل در نظر دارد از بین مشمولان وظیفه داوطلب خدمت در آموزش و پرورش با مدارک تحصیلی فوق‌دیپلم، لیسانس و فوق‌لیسانس با توجه به سهمیه اختصاص یافته و رشته‌های تحصیلی تعیین‌شده برای سال تحصیلی ۹۵-۹۴ تعداد ۵۵ نفر را به عنوان سرباز معلم با رعایت مصاحبه و گزینش پذیرش کند.

 

وی با اعلام اینکه متقاضیان برای اطلاع بیشتر به ادارات آموزش و پرورش شهرستان و مناطق مورد تقاضا مراجعه کنند، بیان کرد: مشمولان واجد شرایط باید برگ آماده به خدمت (اعزام) بدون مهر غیبت و کسر خدمت اولیه در برگ اعزام به تاریخ اعزام اول تیرماه‌ جاری و یا اول شهریور را داشته باشند.

 

عباس‌پور با اشاره به برنامه وزارت آموزش و پرورش مبنی بر انتخاب مشمولانی که کسری خدمت ندارند، افزود: متقاضیان در صورت ارائه اطلاعات ناصحیح و ناقص، ملزم به جبران خسارت ناشی از «خروج قبل از پایان سال تحصیلی» و هزینه‌های دوره آموزشی بدون خدمت هستند.

 

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر اینکه تمام پذیرفته‌شدگان نهایی از اول تیرماه به مراکز آموزش نظامی اعزام می‌شوند، تصریح کرد: کسانی که قصد ادامه تحصیل در دوره بالاتر را دارند پس از پذیرش نهایی در صورت قبولی امکان ترخیص آنان وجود ندارد.

 

وی ادامه داد: ثبت‌نام از داوطلبان خدمت در مناطق مورد نیاز از هشتم تا سیزدهم اردیبهشت‌ماه در ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق انجام می‌گیرد.

 

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران در پایان گفت: داوطلب باید از نظر اطلاعات علمی و قدرت بیان در حد مطلوب بوده و از پذیرش داوطلبانی که دارای نقص عضو، لکنت زبان و یا مشکلات دیگری که مانع تدریس می‌شود ثبت‌نام به‌عمل نمی‌آید.