منابع خبری زمان وقوع حادثه مرگ نماینده کارگران معدن را 7 صبح اعلام کرده و می گویند، پس از کشته شدن این کارگر تجمع کارگران تا ظهر امروز ادامه پیدا کرد .

جزئیاتی از کشته شدن نماینده کارگران در تجمع اعتراضی

 

 

شرق پرس: با گذشت ساعاتی از انتشار خبر کشته شدن یک کارگر در جریان تجمع اعتراضی کارگران شرکت معدنجو در زرند، شاهدان عینی جزئیاتی از چگونگی وقوع این حادثه گفتند.
 
 
 
 
 
ایلنا نوشت: محمد علی میرزایی که در اثر برخورد با تریلر حامل زغال کشته شده، حدودا ۴۰ ساله و دارای دو فرزند بود که صبح امروز به همراه سایر کارگران شرکت معدنجو در اعتراض به ۳ ماه بلاتکلیفی  پس از تعطیلی معدن در ابتدای جاده پابدانا حضور یافته بود.
 
 
به گفته کارگران حاضر در این تجمع صنفی، حدود ۶۰ نفر از کارگران شرکت معدنی معدنجو از ساعت ۶ صبح امروز (۲۶ خردادماه) در اعتراض به توقف فعالیت این معدن و بیکاری بیش از ۳۵۰ کارگر با تجمع در ابتدای جاده پابدانا، اقدام به بستن جاده کرده بودند.
 
 
دست کم ۴ شاهد عینی گفته‌اند، پس از بسته شدن جاده، مامورین به قصد متفرق کردن کارگران و باز شدن جاده برای عبور کامیون‌ها از گاز اشک‌آور استفاده کرده‌اند. بنا بر این ادعا که هنوز از سوی نهادهای ذیربط تایید نشده است، در همین هنگام محمدعلی میرزایی که از ناحیه چشم آسیب دیده بود و دید خوبی نداشت، ناگهان با تریلر حامل زغال که قصد عبور از بین تجمع کنندگان را داشت برخورد کرد و کشته شد.
 
 
منابع خبری ایلنا در زرند زمان وقوع این حادثه را ۷ صبح اعلام کرده و می گویند، پس از کشته شدن این کارگر تجمع کارگران تا ظهر امروز ادامه پیدا کرد و پس از آن با حضور نماینده دادگستری و وعده وی مبنی بر رسیدگی به وضعیت کارگران معدنجو ظرف ۱۵ روز آینده، خاتمه یافته است.
 

در همین حال خبرنگار ایلنا در زرند از برگزاری جلسه ای اضطراری در فرمانداری زرند جهت بررسی موضوع خبر می دهد. گفته می شود نماینده دادستان و نمایندگان کارگران در این جلسه حضور دارند.