معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل روابط عمومی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه این جنین در قسمت‌های مرکزی دانشکده یافت نشده است، افزود: جنین یافت شده در بخش دورافتاده‌ای از پردیس شماره 2 یعنی نقطه‌ای دور افتاده از قسمت مرکزی دانشکده پیدا شده است.

جزئیات جدید از پیدا شدن جنین در حیاط دانشگاه تهران

 

 

شرق پرس: معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل روابط عمومی دانشگاه تهران با اشاره به خبری در خصوص پیداشدن یک جنین در حیاط دانشکده تربیت بدنی این دانشگاه، گفت: حدس زده می‌شود جنین پیدا شده با توجه به وجود مجموعه‌های آزمایشگاهی در خیابان امیرآباد مربوط به یکی از این مجموعه‌ها باشد.

 

 

محمدرضا تقی‌دخت  با بیان این مطلب گفت: دانشگاه تربیت‌بدنی دانشگاه تهران در پردیس ۲ این دانشگاه و در خیابان امیرآباد واقع شده است که از یک طرف به بلوار کردستان، از یک طرف به کارگر شمالی و از یک طرف دیگر به امیرآباد منتهی می‌شود بنابراین محدوده بزرگی را در بردارد.

 

 

وی با بیان اینکه سرتاسر حیاط دانشگاه دیوارکشی نشده است، اظهار کرد: بخشی از حیاط دانشگاه با نرده محصور شده است. بنابراین تردد برای حیواناتی مانند سگ و روباه آسان است و این حیوانات گاهی به راحتی وارد این محدوده می‌شوند.

 

 

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل روابط عمومی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه این جنین در قسمت‌های مرکزی دانشکده یافت نشده است، افزود: جنین یافت شده در بخش دورافتاده‌ای از پردیس شماره ۲ یعنی نقطه‌ای دور افتاده از قسمت مرکزی دانشکده پیدا شده است.

 

 

تقی‌دخت با بیان اینکه جنین پیدا شده جنین تازه نیست، اظهار کرد: با توجه به وجود مجموعه‌های آزمایشگاهی در خیابان امیرآباد حدس زده می‌شود جنین پیدا شده مربوط به یکی از این آزمایشگاه‌ها بوده که زیر خاک دفن شده و توسط حیوانات پیدا و به این نقطه از دانشگاه حمل شده است.

 

 

وی در مورد اخباری مبنی بر انجام دادن آزمایش دی‌ان‌ای روی جنین یافت شده است، توضیح داد: از آنجایی که نگهبان با نیروی انتظامی تماس گرفته بوده، نیروی انتظامی برحسب وظیفه خود در محل حاضر شده و جنین پیدا شده را برای انجام آزمایشات دی‌ان‌ای به محل انجام آزمایش حمل کرده است در صورت ارایه گزارش، توضیحات تکمیلی منتشر خواهد شد.

 

 

به گزارش ایسنا, معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل روابط عمومی دانشگاه تهران در پایان تاکید کرد: از رسانه‌هایی که چنین اخباری را منتشر می‌کنند خواهشمندیم در انعکاس اخبار دانشگاه‌ها و مراکز علمی ابتدا از صحت خبر مطمئن شوند.