گروه کنسرت سالار عقیلی که در دومین شب تور شمال کشور در شهر آمل اجرا می کرد, با شکسته شدن استیج و سقوط اعضای گروه, دچار حادثه شد.

 

به گزارش شرق پرس شب دوم اجرای کنسرت موسیقی سالار عقیلی به مناسبت پاسداشت مقام معلم در شهرستان آمل ، برای گروه همراه این استاد موسیقی سنتی ایران با حادثه همراه شد.

 

 کنسرت موسیقی سنتی سالار عقیلی با استقبال بیش از یکهزار و ۵۰۰ نفر از شهروندان آملی یکشنبه شب در سالن ورزشی پیامبر اعظم این شهر برگزار شد.

 

پس از اجرای موفق بیش از ۱۰ قطعه موسیقی و زمانی که سالار عقیلی به همراه اعضای گروه برای پاسخ به تشویق و ابراز احساسات شهروندان آملی به لبه صحنه اجرای کنسرت پیش آمدند ، داربست های تعبیه شده از هم جدا شده و تمامی اعضای ۱۰ نفر این گروه به زمین افتادند.

 

جزئیات حادثه برای گروه سالار عقیلی در کنسرت مازندران

 

هرچند در این حادثه آسیبی به اعضای گروه نرسید ، اما خسارت جزیی به تجهیزات آنان وارد شد.

 

شهروندان آملی که پس از وقوع این سانحه در تلاش برای ابراز همدردی با اعضای گروه موسیقی و نزدیکی با سالار عقیلی بودند ، این استاد موسیقی دقایقی پس از این حادثه ، پشت تریبون رفت و با لبخند گفت : ما خوبیم و به عشق همه شما به زمین افتادیم.

 

گروه راز و نیاز سالار عقیلی نخستین شب اجرایش را در ساری میهمان مردم مرکز مازندران بود.

 

بر اساس برنامه اعلام شده قرار است که سومین شب اجرای سالارعقیلی در شهرستان نور باشد که هنوز برگزار شدن و یا عدم برگزاری آن مشخص نشده است.

 

 

 

 

 

ایرنا