پرویز هادی، آزادکار سنگین وزن اردوی تیم ملی پس از شکست در دیدار انتخابی در برابر کمیل قاسمی در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه حرف های رئیس فدراسیون کشتی تناقض دارد و ظاهر و باطن رسول خادم در تصمیمات این وزن با هم یکی نیست

 

 

شرق پرس: مسابقه حساس انتخابی کشتی المپیک ریو در وزن ۱۲۵ کیلوگرم  در حالی امروز میان پرویز هادی و کمیل قاسمی برگزار شد که این دیدار در پایان به جنجال و درگیری کشیده شد.

 

 

دوستان و هواداران پرویز هادی با برگزاری دیدار انتخابی در حالیکه این کشتی گیر به تازگی در تورنمنت ارمنستان قهرمان شده بود اعتراض داشتند و معتقد بودند رسول خادم و همکارانش به در نهایت به خواسته خود یعنی باخت هادی رسیدند. البته این اعتراض همراه با فحاشی و تخریب برخی وسایل سالن نیز همراه بود که با دخالت ماموران و خاموش شدن چراغ های سالن رفته رفته به کنترل در آمد.

 

 

جزئیات درگیری در انتخابی المپیک پرویز هادی و کمیل قاسمی+عکس

 

 

پرویز هادی و کمیل قاسمی ساعت ۱۱ امروز دوشنبه ۱۴ تیرماه در خانه کشتی شماره ۲ تهران به مصاف هم رفتند که  این دیدار انتخابی بصورت دو برد از سه دیدار برگزار شد و در نهایت با برتری کمیل قاسمی به اتمام رسید. پرویز هادی در دیدار نخست با نتیجه ۷ بر ۳ قاسمی را شکست داد اما قاسمی دیدار دوم با نتیجه ۲ بر ۲ و کشتی سوم با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد و دوبنده وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد در المپیک را از آن خود کرد.

 

پرویز هادی، آزادکار سنگین وزن اردوی تیم ملی پس از شکست در دیدار انتخابی در برابر کمیل قاسمی در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه حرف های رئیس فدراسیون کشتی تناقض دارد و ظاهر و باطن رسول خادم در تصمیمات این وزن با هم یکی نیست. او را به خدا واگذار می کنم چرا که حرف و عملش با هم یکی نبود.
 
 

وی افزود: من در این مدت در تورنمنت ها و مسابقات مختلف شرکت کردم و هر تصمیمی گرفتم تابع آنها بودم، به وقت رسیدن به ایران هم فورا به اردو می آمدم و سعی کردم به تصمیمات شورای فنی احترام بگذارم، اما این قول و قرارها بارها تغییر کرد و انگار می خواستند که من بازنده این دیدار شوم.

 

 

به گزارش پارسینه هادی ادامه داد: بارها ساعات کشتی، روز آن و نحوه برگزاری دیدار انتخابی تغییر کرد که همه اینها به ضرر من بود. من از مسئولین این اتفاق و شکست امروز نمی گذرم؛ چراکه زحمات زیادی کشیده بودم، اما به حق خودم نرسیدم.