با طرح شکایت مبنی بر تحصیل مال از طریق نامشروع و صدور چک بلامحل در دادسرا یکی از بزرگترین بدهکاران بانک سپه با رقم بدهی بالغ بر یکهزار و 500 میلیارد ریال دستگیر شد.

 

 

مدیرعامل بانک سپه جزئیات دستگیری یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی با همکاری قوه قضائیه ا تشریح کرد.
 
باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه نوشت: محمدکاظم چقازردی از دستگیری یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی با همکاری قوه قضائیه و اداره ۲۸ پلیس آگاهی تهران و با دستور سرپرست دادسرای امور اقتصادی خبرداد.

مدیرعامل بانک سپه گفت: با طرح شکایت کیفری مبنی بر تحصیل مال از طریق نامشروع و صدور چک بلامحل در دادسرای امور اقتصادی و دادگستری شهرستان قزوین، یکی از بزرگترین بدهکاران بانک سپه با رقم بدهی بالغ بر یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال دستگیر شد.

 
وی افزود: این بدهکار که بخش عمده وجوه مذکور را به نحو نامشروع تحصیل کرده و از سال ۱۳۸۶ تاکنون متواری بود، به چنگال قانون گرفتار شد.
 
رئیس هیأت مدیره بانک سپه گفت: متهم که پیش از این برغم صدور احکام قضایی متعدد علیه وی و گذشت بالغ بر ۴سال از صدور حکم، تاکنون دستگیر نشده بود با پیگیری و شناسایی محل اختفای وی توسط کارکنان بانک سپه و با همکاری نیروی انتظامی و اداره ۲۸ پلیس آگاهی تهران و اخذ دستور از سرپرست دادسرای امور اقتصادی، طی عملیات پیچیده پلیسی در عصر روز چهارشنبه ششم مردادماه ۹۵ دستگیر و روانه زندان شد.
 
وی افزود: پرونده جهت اعمال مجازات قانونی و استرداد وجوه بیت المال، تحویل مقامات قضایی شده است.