هواپیمای مسافربری بویینگ که از دبی به مقصد راستف ناددانو روسیه در پرواز بود در هنگام فرود در فرودگاه این شهر سقوط کرد و منفجر شد.

 

 

 

 

شرق پرس: وزارت موقعیت های اضطراری روسیه اعلام کرد: در جریان سقوط هواپیمای مسافربری بویینگ در منطقه راستف نادانو در جنوب روسیه تمام ۶۱ سرنشین آن کشته شده اند.

 

 ایرنا نوشت: وزارت موقعیت های اضطراری روسیه روز شنبه اعلام کرد: هواپیمای مسافربری بویینگ که از دبی به مقصد راستف ناددانو در پرواز بود در هنگام فرود در فرودگاه این شهر سقوط کرد و منفجر شد.

 

جزئیات سقوط هواپیمای مسافربری در روسیه/61 کشته

هواپیما پس از برخورد با زمین منفجر و متلاشی شد و قطعات ان تا شعاع یک کیلومتری پخش شده است.

 

بر اساس اطلاعات وزارت موقعیت های اضطراری روسیه، هواپیما در هنگام فرود در فرودگاه راستف-نادانو در باند فرودگاه به یک شی برخورد کرد و بلافاصله پس از آن متلاشی شد.

 

این حادثه ساعت ۳ و ۵۰ دقیقه بامداد امروز شنبه به وقت مسکو رخ داد و گفته می شود هواپیما حدود دو ساعت دور فرودگاه پرواز می کرده است تا در فرصت مناسب بتواند فرود آید.

 

یک مقام فنی فرودگاه راستف-نادانو (مرکز استان راستف) به خبرگزاری ایتارتاس گفت که علت سقوط هواپیما ممکن است باد شدید باشد.

 

این رسانه روسی خاطرنشان کرد در راستف-نادانو شرایط جوی به شدت نامساعد بوده است و در زمان حاضر در این شهر باران می بارد و سرعت باد به بیش از ۲۰ متر در ثانیه می رسد.

 

تمام خدمه و مسافران هواپیمای بویینگ که اکثریت آن را ساکنان شهر راستف نا-دانو تشکیل می دادند بر اثر سقوط هواپیما جان خود را از دست داده اند.

 

در شرایط کنونی بر اثر شرایط نامساعد جوی فرودگاه راستف نادانو کار نمی کند و ۶ پرواز در این فرودگاه به تاخیر افتاده است.