سرهنگ احمدرضا رستمی رئیس پلیس آگاهی مازندران با تائید این خبر گفت: علت آتش‌سوزی خودرو از سوی کارشناسان آتش‌نشانی و علت مرگ راننده خودرو توسط کار آگاهان پلیس آگاهی و پزشکی قانونی در دست بررسی است.

جزئیات کشف جسد در خودروی سوخته

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، ساعت یک بامداد روز دوشنبه ۱۱ آبان‌ماه اهالی کمربندی غربی شهرستان قائم‌شهر که شاهد آتش‌سوزی یک خودروی پراید بودند بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و سازمان آتش‌نشانی این شهرستان اعلام کردند.

 

 

 

پس از دریافت این خبر بلافاصله ماموران واحد تجسس کلانتری شهرستان قائم‌شهر جهت بررسی صحنه به محل حادثه اعزام شدند.

 

 

پس از اطفاء حریق توسط ماموران آتش‌نشانی، با بررسی‌های صحنه جسد سوخته راننده خودرو به نام «کامران ـ م» که برابر اعلام خانواده وی روز قبل از حادثه از منزل خارج شده بود کشف شد.

 

 

سرهنگ احمدرضا رستمی رئیس پلیس آگاهی مازندران با تائید این خبر به برخی گمانه‌زنی‌ها درباره قتل و خودکشی این فرد از سوی برخی رسانه‌های خبری اشاره کرد و افزود: علت آتش‌سوزی خودرو از سوی کارشناسان آتش‌نشانی و علت مرگ راننده خودرو توسط کار آگاهان پلیس آگاهی و پزشکی قانونی در دست بررسی است.

 

 

وی هرگونه شایعه درباره ارتباط این حادثه با مرگ همسر متوفی که چند روز قبل در یک حادثه سقوط از ارتفاع جان باخت را فعلا رد کرد و گفت: تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد و گزارش تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.