جشنواره یکروزه دختران روستایی "ماهتو " در روستای آسیابسر بهشهر برگزار می شود و علاوه بر سخنرانی استاندار مازندران ، دستاوردهای دختران روستایی به نمایش گذاشته می شود

 جشنواره دختران روستایی "ماهتو " در شرق مازندران برگزار می شود

شرق پرس ( شرق مازندران) : مریم جمشیدی در حاشیه بازدید از محل برگزاری این جشنواره و هماهنگی های لازم برای برگزاری هر چه بهتر ان در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این جشنواره با هدف معرفی قابلیت ها، توانمندی ها و دستاوردهای دختران روستائی مازندران ، در روستای آسیابسر بهشهر برگزار می شود.

مدیرکل بانوان استانداری مازندران با بیان اینکه در این جشنواره از دختران روستائی نمونه مازندران تجلیل خواهد شد ، افزود : در این جشنواره به میزبانی فرمانداری بهشهر برگزار و از حدود ۲۰ دختر توانمند مازندرانی در بخش های مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و… تجلیل خواهد شد.

وی یادآور شد: این جشنواره از صبح تا هشت شب در روستای آسیابسر بهشهر به مدت یک روز برگزار می شود و علاوه بر سخنرانی استاندار مازندران ، دستاوردهای دختران روستایی به نمایش گذاشته می شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: با توجه به اینکه بسیاری از دختران روستائی در مازندران در حوزه صنایع دستی فعالیت گسترده ای دارند، در این جشنواره سعی شده تا توانمندی های این بخش به نمایش گذاشته شود.

جشنواره دختران روستایی "ماهتو " در شرق مازندران برگزار می شود