در اطلاعیه شهرداری ساری آمده است: به پاس حرمت خون شهدای مدافع حرم و ابراز همدردی با خانواده‌های داغدارشان، جشن‌های جشنواره ملی بهار نارنج لغو شده و شهر ساری آماده میزبانی از این کبوتران می‌شود.

جشن‌های جشنواره ملی بهار نارنج ساری لغو شد

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از مرکز امور رسانه شهرداری ساری، شهرداری ساری در پی شهادت تعدادی از شهدای مازندرانی مدافعان حرم اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

 

در این اطلاعیه آمده است: در میانه راه بهار و آستانه دومین شب جشنواره بهار نارنج با خبر شدیم تعدادی از فرزندان رشید مردم ولایت‌مدار مازندران و شهرستان ساری در مسیر دفاع از حریم اهل بیت(ع) و تحقق امنیت ایران اسلامی مظلومانه به شهادت رسیدند.

 

در بخش دیگری از این اطلاعیه ضمن عرض تبریک و تسلیت به محضر مقام معظم رهبری به ایشان عرض می‌کنیم، اگر چه دشمن بار دیگر نشان داد که اهل مدارا و وفای به عهد نیست، اما خون شهدا گواه این است که همچنان بر قول و قرار خود هستیم.

 

به پاس حرمت خون این شقایق‌های آتش گرفته و ابراز همدردی با خانواده‌های داغدارشان، جشن‌های جشنواره ملی بهار نارنج لغو شده و شهر ساری آماده میزبانی از این کبوتران می‌شود.

 

در پایان این اطلاعیه آمده است؛ از خداوند منان علو درجات برای همه شهدای مدافع وطن و صبر جزیل برای خانوادهایشان خواستاریم.