جشن با شکوه غدیر با حضور گسترده مردم و مسئولان شرق مازندران در مصلی جمعه برگزار شد

eyd-ghadirr

 

 

 

به گزارش شرق پرس جشن عید غدیر خم باشکوه خاصی در مصلای نماز جمعه بهشهر با حضور حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر، فرماندار و جمعی از مردم و مسئولان این شهرستان برگزار شد.

 

 

امام جمعه بهشهر در این مراسم با تبریک دهه امامت و ولایت از عید غدیر بعنوان عید اکمال دین نام برد که جشن عید غدیر، جشن اکمال دین ، اتمام نعمت بر انسان به عنوان اشرف مخلوقات است.

 

حجت الاسلام سید عربعلی جباری افزود: عید غدیر تنها یک جریان تاریخی نیست بلکه نشانه ای از جامع بودن دین اسلام است که باید باید در سایه فرهنگ غدیر در جهت وحدت امت اسلامی گام برداریم.

 

وی ادامه داد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی امروز غدیر در عرصه جهانی در حال نهادینه شدن است و باید از ظرفیت های موجود در کشور به منظور بسط و گسترش هر چه بیشتر فرهنگ غدیر در جهان استفاده کنیم.

 

گفتنی است: عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع)، بازسازی واقعه غدیر خم، اقامه نماز عید قربان، برگزاری مراسم جشن در مساجد و اماکن عمومی از جمله برنامه های مهم دهه امات و ولایت در بهشهر بوده که با حضور امام جمعه بهشهر، مردم و مسئولان در این دهه انجام و در حال برگزاری است.

 

مولودی خوانی در وصف مولای متقیان(ع) و پخش شیرینی از دیگر بخش های آیین گرامیداشت روز غدیر خم در شهرستان بهشهر بود.