شهردارآزموده گفت: زباله به‌عنوان یکی از مشکلات مسکن مهر شهرک امام بهشهر عنوان‌شده که با توجه به اینکه در حیطه مأموریت شهرداری بهشهر نیست اما داوطلبانه جمع‌آوری و حمل زباله را برعهده‌گرفته‌ایم تا بخشی از مشکلات این شهرک برطرف شود.

جمع آوری زباله مشکل مسکن مهر بهشهر

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) حمید آزموده، در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر بهشهر اظهار کرد: همه ما امانت‌دار مردم هستیم و تا جای ممکن خدمات مناسب و به مردم در نقاط مختلف شهر ارائه می‌کنیم اما ارائه خدمات شهری به مسکن مهر شهرک امام بهشهر، در حیطه وظیفه شهرداری نیست و باید از قوانین شهرک‌ها پیروی شود.

وی گفت: مشکلی برای ارائه خدمات به مردم ساکن در این شهرک نداریم اما معتقدیم که خدمات باید در راستای قانون و مأموریت انجام شود.

شهردار بهشهر افزود: معضلی که در برخی از مسکن مهرهای کشور، استان و شهرستان بهشهر مشاهده می‌شود، ارائه خدمات بعد از سکونت افراد در مسکن مهر است، درحالی‌که زیرساخت‌ها باید قبل از سکونت افراد فراهم شود که این مسئله در برخی از مسکن مهر رعایت نشده است و مسکن مهر بهشهر هم از این قاعده مستثنی نیست.

آزموده گفت: زباله به‌عنوان یکی از مشکلات مسکن مهر شهرک امام بهشهر عنوان‌شده که با توجه به اینکه در حیطه مأموریت شهرداری بهشهر نیست اما داوطلبانه جمع‌آوری و حمل زباله را برعهده‌گرفته‌ایم تا بخشی از مشکلات این شهرک برطرف شود.

وی افزود: در بخش خدمات شهری و حمل‌ونقل هم با هماهنگی سازمان تاکسیرانی و با توجه به هم‌جواری مسکن مهر با دانشگاه علم و فن‌آوری بهشهر، حمل‌ونقل به ساکنین این شهرک ارائه می‌شود اما برای حل‌وفصل قطعی مشکلات باید قانون شهرک در این منطقه اعمال شود.

سرپرست نمایندگی اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بهشهر هم در سخنانی یادآور شد: ارائه خدمات مختلف حمل‌ونقل و جمع‌آوری زباله از شهرک امام بهشهر از معضلاتی مهمی است که مردم با آن دست‌به‌گریبان هستند و بارها در این خصوص به شهرداری و اداره راه و شهرسازی مراجعه کرده‌اند.

حسین عرفانی گفت: پروانه ساختمان ساکنین مسکن مهر شهرک امام بهشهر نیز از دیگر درخواست‌های مردم این شهرک است که معتقدند با توجه به اینکه بخشی از مبلغ پروانه ساختمان توسط سازنده ملک و بخشی توسط دولت پرداخت‌شده است اما شهرداری نسبت به صدور پروانه اقدام نمی‌کند.

به گزارش مهر, وی افزود: شهرداری هم در این راستا اعلام داشته است که هنوز مبالغی از بدهی باقی‌مانده است و همچنین تا پایان کار قطعی نشود، پروانه ارائه نمی‌شود که این مسئله باید بررسی شود.