جعفر احمدی با اشاره به پاکسازی مناطق آلود نکا گفت با دستگیری و جمع‌آوری ۲۰۰ کارتن‌خواب فعالیت‌های فرهنگی و همچنین تشکیل پایگاه بسیج در حال حاضر به محله‌ای سالم تبدیل‌شده است.

جمع آوری 200 کارتن خواب در نکا

 

 شرق مازندران : فرماندار نکا با تأکید بر اینکه نگاه دولت در پروژه‌ها کوتاه نگری نیست گفت: ممکن است برخی از پروژه‌ها در کوتاه‌مدت جواب ندهد درواقع پروژه‌های ملی در بازدهی زمان بیشتر اثرگذار هستند.

 جعفر احمدی در جلسه شورای اداری که به مناسبت هفته دولت در سالن اجتماعات فرمانداری نکا برگزار شد، با اشاره به در رأس قرار دادن مدیران اقدام و عمل اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر همواره در طول خدمت به‌نظام بدون در نظر گرفتن شعار با عملکردی عملیاتی به‌عنوان مدیران اقدام و عمل بودند.

وی افزود: این دو شهید والامقام همواره در عین توانمندی سبک ساده زیستی را منش واقعی زندگی‌شان قراردادند و با این شاخصه همواره در بین مردم و دولت می‌درخشند.

فرماندار نکا بابیان اینکه مسئله سلامت و درمان به‌عنوان اولویت اصلی دولت قرارگرفته است، تصریح کرد:جمع آوری ۲۰۰ کارتن خواب در نکا خوشبختانه با احداث خانه‌های بهداشت و مراکز درمان دولت توانسته بخش اعظمی از هزینه‌های درمانی را برای مردم کاهش دهد درواقع نگاه محوری این دولت نسبت به بخش سلامت و درمان قابل‌تقدیر است.

احمدی با اشاره به ارتقای شاخص‌های اقتصادی گفت: خوشبختانه با عملکرد بسیار خوب دولت در حال حاضر می‌توانیم پارامترهای اقتصادی را برآورد کنیم.

وی کاهش قاچاق کالا، رشد منظم فولاد در پتروشیمی، حذف مسائل فساد و اتلاف منابع را از عملکرد دولت تدبیر و امید در طی سه سال اخیر دانست که با کنترل این شرایط به‌خوبی توانسته عملکرد این دوره را به نمایش بگذارد.

نماینده عالی دولت در نکا با اشاره به عملکرد فرهنگی شهرستان و آسیب‌شناسی مناطق آلوده افزود: پاک‌سازی محله آلوده عباس‌آباد و نام‌گذاری این منطقه به نام شهرک مهرگان و در ادامه با دستگیری و جمع‌آوری ۲۰۰ کارتن‌خواب فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی از قبیل احداث سالن ورزشی، خانه عالم، مدرسه و همچنین تشکیل پایگاه بسیج در حال حاضر به محله‌ای سالم تبدیل‌شده است.

فرماندار نکا در ادامه خطاب به مسئولان اجرایی شهرستان متذکر شد: برای تحقق حقوق ارباب‌رجوع مدیران باید تکریم از ارباب‌رجوع را در رأس کارهایشان قرار دهند و همواره به‌عنوان اولویت نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

احمدی همچنین افزود: ادارات اختلاف‌نظر و سلیقه کاری‌شان را به دستگاه‌های قضایی انتقال ندهند چراکه برخی از مشکلات تنها با گفتگو و مشورت حل‌وفصل خواهد شد.

فرماندار نکا با اشاره به انتشار فیش‌های حقوقی نجومی بیان کرد: برخی بعضاً با مطرح کردن و انتشار این فیش‌های نجومی و غیرقانونی در جامعه تبلیغات سوئی علیه دولت رواج می‌دهند چراکه نمی‌دانند این دولت به خط قرمزهایش پایبند است.

وی خط قرمز دولت کنونی را بیت‌المال، مردم و مقام معظم رهبری دانست چراکه در اوج ناباوری برخی خط قرمز دولت را مدیران وکابینه اش قلمداد می‌کنند درواقع باید بدانند این دولت علاوه بر رعایت خط قرمزها به‌صراحت در گام نخست قانون مصوب را اصلاح کردند.

احمدی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده تصریح کرد: بعضی‌ها در آستانه انتخابات می‌خواهند علیه دولت اقداماتی انجام دهند که اصلاً پسندیده نیست لذا باید در خصوص عملکرد این دولت اطلاع‌رسانی درستی صورت گیرد تا در این زمینه سو استفاده نشود.

این مسئول سیاست دولت حاضر را سیاست اعتدال، پرهیز از افراط‌وتفریط برشمرد و همچنین بیان کرد: دولت با نگاه راهبردی به مسائل و مشکلات کلان کشور می‌پردازد و در چارچوب منویات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی با مقاوم‌سازی زیرساخت‌های کشور، اقتصادمان را در برابر تحولات منطقه حفظ می‌کند.

مجتبی رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان نکا در ادامه با اشاره به فرارسیدن هفته ازدواج اظهار داشت: طبق آمار استان مازندران به‌عنوان یکی از استان‌های طلاق خیز کشور به شمار می‌آید ازاین‌رو باید آسیب‌شناسی خوبی در این زمینه صورت گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا اعتیاد، دخالت والدین، مشاغل سخت و فصلی و آسیب‌های اجتماعی را ازجمله مشکلات عدیده افزایش طلاق در این استان برشمرد که باید به این مسائل پرداخته شود.

به گزارش مهر این مسئول برپایی جشنواره پیوند آسمانی را ازجمله  عملکردهای بسیار خوب امور جوانان به شمار می‌آید که خوشبختانه در طی چند سال اخیر ترویج درستی از ازدواج آسان و سالم در بین جوانان شهرستان شده است.