حجت الاسلام جباری در تجمع محکومیت کشتار شیعیان نیجریه در بهشهر گفت: این جنایت توطئه آمریکا و صهیونیست است و وهابیت و سلفیت و جنگ های فرقه ای همه زیر سر اسرائیل است.

منشاء وهابیت و جنگهای فرقه ای اسرائیل است

 

به گزارش خبرنگار شرق پرس، حجت الاسلام عربعلی جباری امام جمعه شهرستان بهشهر در جمع علما و طلاب این شهرستان در مسجد ملا صفرعلی, کشتار مسلمانان نیجریه و دستگیری شیخ زکزاکی رهبر شیعیان توسط ارتش این کشور  را محکوم کرد.

 

وی در این تجمع اعتراض آمیز با بیان اینکه این جنایت توطئه آمریکا و صهیونیست است تاکید کرد: وهابیت و سلفیت و جنگ های فرقه ای همه زیر سر اسرائیل است و باید به کسانیکه ادعای دفاع از حقوق بشر را دارند گفت که در مقابل خون این شهدا مسئول هستند ، مسلمانان نیجریه از شهادت نمی هراسند و با استقامت و شهامت در مقابل استکبار ایستادگی می کنند.

 

خطیب نماز جمعه شهرستان بهشهر عنوان کرد: عمده رسالت طلبه ها اول خودسازی و دوم جامعه سازی می باشد و این دو در گرو اخلاق محقق می شود، طلاب بایستی به مردم و فرهنگ مردم و رسالت هایی که امروز روحانیت دارند احساس مسئولیت کنند و خودخواهی،  خودبینی و خودپسندی را خود دور کنند.

 

حجت الاسلام جباری در پایان  اظهار کرد: هیچ سرمایه ای بالاتر از عقل نیست و اگر بخواهیم فرقی بین انسان و حیوان قائل شویم موضوع عقل می باشد، امروز تمام جنگ ها در دنیا عقل و بی عقلی است ، کسانیکه پیرو مکتب امیرالمومنین و اهل بیت هستند از عقل برخوردارند و حقیقت گرا و استکبارستیز هستند و در مقابل کسانیکه به فکر زر و زور و شهوت می باشند از این موهبت الهی بهره ای نبرده اند.
نیلوفر عنقا