یک کاربر اینترنتی در صفحه اجتماعی جنتی وزیر ارشاد به این صورت متنی نوشت: «آقاي جنتي تو رو خدا اين پست رو به آقاي ظريف نشون بديد... ما توافق ضليلانه نمي خواييم...

جنتی: ذلیلانه را اینگونه می نویسند نه ضلیلانه

 

 

شرق پرس:  یک کاربر فیس‌بوکی در صفحه علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در فیس بوکی متنی نوشت و از وزیر ارشاد درخواست کرد این متن را به دست محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه برساند.

 

 

در متن این کاربر آمده است: «آقای جنتی تو رو خدا این پست رو به آقای ظریف نشون بدید…

 

ما توافق ضلیلانه نمی خواییم…

 

چرا باید اجازه ی دسترسی حتی به صورت کنترل شده رو به تاسیسات نظامی مون بدیم؟ ما چی از این توافق داریم به دست میاریم؟؟؟؟؟؟؟

 

بجز اینکه غنی سازیمونو محدود کنیم.

 

پروتکل الحاقی که اجازه بازرسی مراکز نظامی مونو میده رو بپذیریم و به گفته ی یکی از مقام های امریکایی امکان بازرسی نامحدود به مراکز هسته ای مونو دارن .

 

چی نصیبمون میشه…

 

فقط میگن برداشتن تحریم ها…

 

من حاضرم به تحریم تن بدم ولی اجازه ندم اونا چشمشون به مراکز نظانی ما باشه.

 

من به آقای ظریف به خاطر تمام خدماتشون افتخار می کنم ..ببخشید که برای شما نوشتم چون توی صفحه اقای ظریف نمیشد اینقد مستقیم براشون نوشت فقط باید براشون کامنت بذاریم که من فک نمی کنم بتونن همه رو بخونن.خواهش میکنم ازتون خواسته ی من رو بهشون بگید.حداقل این نوشته رو نشونشون بدید…

 

دوستتون دارم ممنون.»

 

پاسخ وزیر ارشاد به این متن نکات قابل توجهی را در بر داشت:

 

جنتی به این ترتیب به کاربر فیس‌بوک پاسخ داد: «با سلام شما نگران نباشید آقای ظریف منافع ملی را بهتر از دیگران درک میکنند ضمنا مستقیما میتوانید نظراتتان را روی صفحه ایشان بنویسید . ذلیلانه را هم به این ترتیب مینویسند نه ضلیلانه!»

 

 

 

خبرآنلاین