دور شدن ترامپ از واشنگتن انتقادهای زیادی را برای او در پی داشت. رییس جمهوری سابق فرانسه با اشاره به این اتفاق گفت اگر ترامپ کارش را دوست ندارد می‌تواند آن را ترک کند...

 

دونالد ترامپ بعد از ۶ ماه پر سر و صدا که از ریاست جمهوری‌اش می‌گذرد اولین تعطیلات بلند مدت تابستانه خود را تجربه می‌کند.

 

▪️اگرچه دو روز از زمانیکه ترامپ به تعطیلات رفته است می‌گذرد اما او اصرار دارد که تعطیلی در کار نیست و همچنان مشغول رتف و فتق امور کشورش است.

 

▪️دور شدن ترامپ از واشنگتن انتقادهای زیادی را برای او در پی داشت. رییس جمهوری سابق فرانسه با اشاره به این اتفاق گفت اگر ترامپ کارش را دوست ندارد می‌تواند آن را ترک کند.

 

▪️همین اظهار نظر باعث شد رییس جمهوری امریکا با توییتی جدید ادعا کند او در نیوجرسی بر روی کارهایی که در کاخ سفید برنامه ریزی کرده کار می‌کند. ترامپ جمله‌اش را اینطور تمام کرد”این یک تعطیلات نیست. جلسات و تماس‌ها!”

 

▪️در عین حال فیلم‌ها و تصاویر نشان می‌دهد ترامپ در منطقه بدمینیستر نیوجرسی با عروس و دامادی که در مراسم جشن خود هستند خوش و بش می‌کند در حالیکه لباس راحت گلف به تن دارد با این حال همچنان ادعا می‌کند این یک تعطیلات نیست.

 

▪️دونالد ترامپ در طول ۱۹۶ روزی که از ریاست جمهوری‌اش می‌گذرد، ۴۱ روز را از واشنگتن و کاخ سفید دور بوده است که در مقایسه با دوری ۲۱ روزه باراک اوباما رییس جمهوری سابق، سوژه قابل توجهی برای حمله به ترامپ دست منتقدانش می‌دهد/ایندپندنت