حجت الاسلام جعفری دادستان عمومی و انقلاب ساری از واگذاری 21 هکتار زمین ساحلی در ساری به یک ورزشکار در زمان رئیس جمهوری سابق خبر داد.

حاتم بخشی 21 هکتار زمین ساحلی در ساری به یک ورزشکار!

 

به گزارش شرق پرس حجت الاسلام اسدالله جعفری روز دوشنبه در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال مازندران در ساری اظهار کرد: این ورزشکار برای این میزان زمین دریافتی که به صورت رایگان به وی واگذار شده، سند نیز دریافت کرده است.

 

 

وی اضافه کرد: واگذاری این زمین دولتی به یک ورزشکار از سوی رئیس جمهوری وقت خلاف قانون بود ولی هیچ مدیری در سطح استانی و حتی ملی اعتراضی به این واگذاری نداشت.

 

دادستان عمومی و انقلاب ساری افزود: زمینی که به این ورزشکار واگذار شده، از نظر موقعیت در یکی از بهترین نقاط ساحلی این استان واقع شده است.

 

جعفری گفت: ما مخالف تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان ملی و یا معافیت آنان از سربازی و حتی دادن مدرک تحصیلی به آنان نیستیم، اما واگذاری این حجم زمین دولتی به یک ورزشکار، برخلاف قانون است.

 

وی اضافه کرد: استان مازندران یک استان ملی است که سواحل آن نیز صرفا متعلق به مردم این استان نبوده و نیمی از مردم ایران سالانه از این ساحل استفاده می کنند و ما حق نداریم اراضی ملی را چنین حاتم بخشی کنیم.

 

دادستان عمومی و انقلاب ساری گفت: دستگاه قضایی با متخلفان برخورد خواهد کرد و برای احقاق حق نیز محکم می ایستد و مشکلی نیز در این حوزه ندارد.

 

به گزارش ایرنا, جعفری افزود: به نظر می رسد برای جلوگیری از تجاوز به سواحل مازندران باید عزمی ملی ایجاد شود به گونه ای که هیچ کس جرات تعرض به این اراضی را نداشته باشد.