ربیع فلاح استاندار مازندران گفت: حاشیه سازی ها بلای جان رشد و توسعه استان است و متاسفانه حاشیه سازی ها فرصت خدمت را می گیرد و نباید به هیچ وجه وارد این مسائل شد.

ربیع فلاح استاندار مازندران حاشیه سازی ها بلای جان رشد و توسعه استان

 

به گزارش شرق پرس، ربیع فلاح در مراسم معارفه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: دستگاه های اقتصادی استان برای رونق تولید و توسعه اشتغال باید هماهنگ عمل کنند.

 

وی گفت: با ساختار جدید وزارت کشور و با ایجاد سازمان مدیریت و برنامه ریزی بخشی از فعالیت های استانداری به سازمان مدیریت و برنامه ریزی منتقل شد.

 

استاندار  بهره گیری از نیروهای وزارت کشور در انتصابات را از اولویت های جدی برشمرد و گفت: تمام تلاش ما این است تا بتوانیم زمینه ارتقای نیروهای وزارت کشور را در مسئولیت های مختلف فراهم کنیم و من معتقدم که استانداران نیز باید از مجموعه وزارت کشور انتخاب شوند.

 

وی با اشاره به اینکه از عملکرد اقتصادی رازجویان در سرپرستی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری رضایت کامل دارم گفت: وزیر کشور با توجه به سوابق و تجربیات خیریانپور این مسئولیت را به ایشان دادند و همه باید کمک کنند تا زمینه رشد اقتصادی و توسعه همه جانبه استان فراهم شود.

 

وی ادامه داد: رازجویان هم در این مدیریت تجربیات خوبی را کسب کرده و به همین دلیل در مسئولیت مشاور عالی استانداری و با حضور در جلسات شورای معاونین از نظرات و تجربیات ایشان استفاده می کنیم.

 

وی حاشیه سازی ها را بلای جان رشد و توسعه استان خواند و گفت: متاسفانه حاشیه سازی ها فرصت خدمت را می گیرد و نباید به هیچ وجه وارد این مسائل شد.

 

راز جویان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری نیز در این جلسه گزارشی در مورد فعالیت های انجام شده در ۱۳ ماه مسئولیت خود ارائه کرد و گفت: در حوزه پذیرش هیئت های خارجی، حوزه اشتغال، اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان اقدامات بسیار خوبی انجام گرفته و در حوزه اقتصاد مقاومتی استان ما جزء چند استان برتر کشور است.

 

حسن خیریان پور معاون جدید هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران از اعتماد استاندار مازندران و وزیر محترم کشور برای سپردن این مسئولیت تقدیر و تشکر کرد و گفت: این معاونت هم مسئولیت درون سازمانی و هم برون سازمانی دارد و با ادغام این دو معاونت ماموریت های متعددی به حوزه فعالیت ما سپرده شده است.

 

به گزارش ایسنا, وی حوزه تولید، تجارت و اشتغال، دولت الکترونیک، برون سپاری فعالیت های دولتی، هوشمند سازی، اجرای ۷ برنامه تحول اداری، نوسازی اداری و تقویت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را از جمله این وظایف برشمرد و گفت: با همکاری فرمانداری ها و مدیران تمام تلاش خود را برای رونق تولید و توسعه اشتغال بکار خواهیم گرفت.