یونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره باینکه دولت یازدهم به طرح عفاف و حجاب توجه ویژه دارد افزود حال عمومی جامعه در حوزه اجتماعی خوب نیست.

علیرضا یونسی معاون استاندار مازندران حال عمومی جامعه در حوزه اجتماعی خوب نیست

 

شرق مازندران: علیرضا یونسی در همایش طرح تذکر لسانی  ستاد امر به معروف و مهی از منکر استان مازندران که در سالن اهل بیت ساری برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن دهه کرامت و روز خبرنگار اظهار کرد:  حال عمومی جامعه ما در حوزه اجتماعی خوب نیست زیرا آمار  آسیب های اجتماعی مختلف بیانگر این مطلب است.

وی افزود: این آسیب ها در طی زمانهای متمادی از طریق دشمن در جامعه رسوخ پیدا کرده است و باید برای ریشه کنی آن اقدامات اساسی صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، درباره موضوع امر به معروف و نهی از منکر ، گفت: افرادی که در بحث تذکر لسانی وارد می شوند باید زبان اثرگذار داشته باشند.

یونسی، با بیان اینکه برای اجرای فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر لازم است همه بخش ها و حتی فرمانداران و بخشداران و ..باشند، پای کار  باشند،  گفت: آسیب ها و ناهنجاری دردی همگانی است که همه انسانهای جامعه بایستی برای درمان و ریشه کنی این درد  تلاش کنند.

به گزارش مهر, وی خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید به موضوع طرح عفاف و حجاب  و رعایت حقوق شهروندی توجه ویژه شده است .این طرح یک قانون است که در شورای  عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده و به یک سری از دستگاه‌های ذیربط واگذار شده است و نهایتاً از وزارت کشور در خواست کرده‌اند که این طرح را پیگیری کنند.