حجت الاسلام جباری با بیان اینکه نباید کاری کنیم که ایمان مردم و روحیه آنها سرد شود، تأکید کرد: مسؤولان استانی و شهرستانی باید به داد مردم برسند.

حجت الاسلام جباری امام جمعه بهشهر مسئولان

 

به گزارش شرق پرس( شرق مازندران) حجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، اظهار کرد: دو اصل ایمان به خدا و سود رساندن به برادران دینی و ایمانی باید سرلوحه کار مؤمنان قرار گیرد و هیچگاه فراموش نکنیم که خداوند متعال ناظر بر اعمال همه ما انسان‌هاست.

 

وی با بیان اینکه نباید باورهای مردم دستخوش لطمه اعتقادات آنها سست شود، افزود: استحکام مبانی دینی مردم باید روز به روز تقویت شود.

 

امام جمعه بهشهر با بیان اینکه مسؤولان ارشاد و دیگر افراد نباید در مسایل مهم کم‌توجهی کنند و مسایلی از قبیل شادی، موسیقی و کنسرت را دخیل کنند تا به اعتقادات مردم لطمه وارد شود، خاطرنشان کرد: مسؤولان نباید بگومگوهای خود را رسانه‌ای و مردم را بدبین و از خود سلب اعتماد کنند.

 

جباری تأکید کرد: دستگاه قضایی مسؤول است که بعضی از مفاسد را اعلام و دولت هم موظف است همراهی کند.

 

وی با بیان اهمیت و امنیت در جامعه و مسؤولیت‌پذیری مدیران و دستگاه‌هایی اجرایی، بیان کرد: آنهایی که حقوق‌های حرام و نجومی گرفته‌اند باید دستشان برای مردم رو شود و مردم آنها را بشناسند چرا که این افراد به بیت‌المال مردم و اسلام دست بردند و وقتی که قوه قضائیه چنین چیزی را مطرح می‌کند ما نباید جنجال ایجاد کنیم و باید مسایل را قانونی با همکاری یکدیگر برطرف تا جلو خطاها گرفته شود.

 

امام جمعه بهشهر با بیان اینکه نباید کاری کنیم که ایمان مردم و روحیه آنها سرد شود، تأکید کرد: مسؤولان استانی و شهرستانی باید به داد مردم برسند.

 

این مسؤول با اشاره به اینکه بارها از تریبون‌های حکومت مسایل بیان شد اما گوش‌ها بدهکار نیست، اظهار کرد: رئیس جمهور باید بخشنامه‌ای تدوین کند و به تمام استانداران و فرمانداران بگوید شعار «چشم تو خالی» را دیگر کنار بگذارید و به وعده‌ها جامه عمل بپوشانند.

 

جباری اضافه کرد: مسؤولان شهری باید تذکرها را جدی بگیرند و شرکت‌ها و کارخانه‌هایی از قبیل، بهپاک، بندر امیرآباد چرا جوانان را به‌کار نمی‌گیرند و چشم خالی می‌گویند؟ فرضاً مشاهده می‌شود تا جوانی را معرفی می‌کنیم سالها زمان می‌برد اما آخرش هم می‌بینیم آب از آب تکان نخورد.

 

به گزارش فارس وی گفت: امروز کشور ما دشمن زیاد دارد و بدانیم آمریکا، انگلیس، عربستان و بحرین دشمن آشکار ما هستند و هیچ‌گاه دست از نیرنگ‌های پلید خود بر نمی‌دارند و در این برهه از زمان باید با تمام جدیت کشور خود را رشد دهیم و با وحدت و همدلی به فرامین رهبر معظم انقلاب گوش فرا دهیم تا کشور را به سعادت و موفقیت سوق دهیم.