ساداتی با اعلام این که حاجیان مازندرانی در امنیت کامل حج را برگزار کردند ، افزود : متاسفانه 2 تن از حاجیان استان به علت کهولت سن در حج جان باختند...

حج امسال به بهترین شکل برگزار شد/عملیات بازگشت حجاج مازندران از 26 شهریور آغاز می شود

 

به گزارش شرق پرس حبیب الله ساداتی در گفت و گو با ایرنا از سرزمین وحی گفت : نخستین پرواز حجاج مازندران از روز ۲۶ شهریور آغاز می شود و عملیات بازگشت حجاج استان تا دوم مهر ادامه یابد .

 

وی احترام و عزت حجاج را محور اصلی خدمات در سفر حج امسال برشمرد و گفت : حج امسال با هماهنگی وزارت امور خارجه و سازمان حج و زیارت به بهترین شکل برگزار شده است .

 

مدیرکل حج و زیارت مازندران با اعلام این که حاجیان مازندرانی در امنیت کامل مناسک حج را برگزار کردند ، افزود : متاسفانه ۲ تن از حاجیان استان به علت کهولت سن در حج تمتع امسال به دیار باقی شتافتند .

 

وی آمار حاجیان مازندرانی را سه هزار و ۳۳۵ نفر اعلام کرد و گفت که سهم استان سه هزار و ۵۰۰ نفر بود که در نهایت این تعداد در قالب ۲۴ کاروان به سرزمین وحی آمدند .

 

زائران مازندرانی با ۱۳ پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از طریق سه فرودگاه در ساری ، نوشهر و رامسر عازم سرزمین وحی شدند و از طریق همین سه فرودگاه نیز به استان باز خواهند گشت .

 

امسال ۸۶ هزار و ۳۰۰ نفر از جمهوری اسلامی ایران برای انجام مناسک حج تمتع عازم سرزمین وحی شدند .