حسین پویا در حالی با رأی اکثریت اعضای شورای شهر نکا، به‌عنوان رئیس این شورا در سومین سال چهارمین دوره شورای اسلامی شهر نکا انتخاب شد که ریاست سال اول این شورا را نیز بر عهده داشت

poya-shora-neka

 

 

 

به گزارش شرق پرس  انتخابات جدید هیئت رئیسه شورای شهر نکا نیز همچون بسیاری از شهرهای استان مازندران و کشور در دستور کار قرار گرفت.

 

 

 

شهر نکا در شرق مازندران بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد، به همین دلیل در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر نکا در سال ۹۲ تعداد اعضای شورای اسلامی شهر نکا به ۹ نفر ارتقا یافت و در دو سال انتخابات هئیت رئیسه شورای شهر نکا به ترتیب، حسین پویا و محمدرضا غلامی، رئیس شورای شهر نکا بودند.

 

 

بار دیگر اعضای شورای شهر نکا دور هم آمدند تا هیئت رئیسه جدید این شورا را برای سومین سال انتخاب کنند که با برگزاری انتخابات در این دوره از شورا، حسین پویا با کسب اکثریت آرای اعضای شورای شهر نکا، به‌عنوان رئیس جدید شورای شهر نکا معرفی شد.

 

 

در انتخابات هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر نکا که با حضور اعضای ۹ نفره شورای شهر نکا برگزار شد، حسین پویا به‌عنوان تنها نامزد ریاست شورای شهر نکا، با کسب ۷ رأی موافق، یک رأی ممتنع و یک رأی مخالف از ۹ رأی اعضای شورا، به‌عنوان رئیس شورای شهر نکا انتخاب شد.

 

 

ابوالقاسم محمدی نیز با ۹ رأی کامل اعضای شورای شهر نکا به‌عنوان نایب رئیس، سیداحمد نعمتی با ۷ رأی و سیدمهدی موسوی با ۷ رأی نیز به‌ترتیب منشی اول و دوم شورای اسلامی شهر نکا معرفی شدند.

 

 

رقیه جعفری، نیز به‌عنوان تنها بانوی عضو شورای اسلامی شهر نکا، در این انتخابات با کسب ۹ رأی اعضای شورای شهر نکا به‌عنوان خزانه‌دار و علی‌اصغر فضلی نیز با کسب ۹ رأی کامل اعضای شورای اسلامی شهر نکا، به‌عنوان سخنگوی این دوره از شورا انتخاب شدند.

 

 

به گزارش فارس، حسین پویا در حالی با رأی اکثریت اعضای شورای شهر نکا، به‌عنوان رئیس این شورا در سومین سال چهارمین دوره شورای اسلامی شهر نکا انتخاب شد که ریاست سال اول این شورا را نیز بر عهده داشته و رئیس شورای اسلامی شهر نکا در دوره دوم نیز محمدرضا غلامی بوده ‌است.